Ik heb een probleem ik krijg geen spellingscontrole meer tijdens het typen in een mailtje wie weet de oplossing mvg tom
Wat heb je zelf al gedaan? Welk programma gebruik je? Onder welk besturingssysteem?
Heb je alle updates? Weet google niks?
Komop, beetje initiatief
Heb je alle updates? Weet google niks?
Komop, beetje initiatief
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zoals DennusB al aangeeft verwachten we hier dat je eerst zelf het e.e.a. uitprobeert en uitzoekt. We zijn geen helpdesk waar je je vragen zomaar kunt dumpen. Dit topic gaat daarom op slot.
Je mag een nieuw topic openen, maar vermeldt dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen, waar en hoe je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet werkte. Daarnaast is het vaak handig om een duidelijk topictitel te verzinnen. "Mail Versie 3.5 (929.4/929.2)" is niet bepaald een duidelijk omschrijving. "[Mail] Geen spellingscontrole tijdens typen" is een stuk duidelijker.
Ik raad je aan om Het algemeen beleid en ASD Beleid nog 'ns goed door te lezen om te zien wat er van je wordt verwacht hier.
Je mag een nieuw topic openen, maar vermeldt dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen, waar en hoe je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet werkte. Daarnaast is het vaak handig om een duidelijk topictitel te verzinnen. "Mail Versie 3.5 (929.4/929.2)" is niet bepaald een duidelijk omschrijving. "[Mail] Geen spellingscontrole tijdens typen" is een stuk duidelijker.
Ik raad je aan om Het algemeen beleid en ASD Beleid nog 'ns goed door te lezen om te zien wat er van je wordt verwacht hier.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()