Hoi,
Kwam gister dit stukje tegen op http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3783
Net even een benchmark gedraaid, maar het scheelt inderdaad wel veel met deze benchmark.
eerste getal is zonder accu, tweede met.
Open GL: 2237 vs 3830
Single CPU: 1138 vs 2351
Multi CPU: 1495 vs 3019
Zonde om de accu erin te laten zitten als hij toch altijd ingeplugt is, pas als ik ooit onderweg ben met laptop is t wel handig om een nog goeie accu te hebben. Als het toch de voeding is die het niet trekt, is er dan geen zwaardere voeding te verkrijgen. Iemand ervaringen hiermee? Of zal dit geen zin hebben, omdat hij toch uitgaat van een accu.
ido
Kwam gister dit stukje tegen op http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3783
Heb gezocht op dit forum, maar er nog niks over kunnen vinden. Ik ben namelijk zo'n gebruiker die de health van zijn battery achteruit zag gaan en bedacht, aangezien ik toch altijd mijn MBP ingeplugt heb, ik haal mijn accu eruit.De website Engadget meldt dat de prestaties van een MacBook (Pro) zonder batterij - maar met adapter - beduidend lager liggen dan met batterij. Enkele fanaten van Gearlog kwantificeerden deze terugval tot bijna 40 procent. Ergens in een duister, vochtig plekje op de Apple Support website staat Gearlog's vermoeden bevestigd. Naar wat nu blijkt levert de adapter alleen niet genoeg vermogen om aan de vraag ernaar te voldoen en dus springt de batterij af en toe bij. Of andersom, indien de batterij niet in de MacBook (Pro) steekt wordt het gevraagde vermogen geremd, om rare crashes te voorkomen. Dat voelt net zoals de nieuwe Ferrari California GT-racer op de 'cruise'-stand, terwijl hij standaard altijd op 'sport' staat.
Net even een benchmark gedraaid, maar het scheelt inderdaad wel veel met deze benchmark.
eerste getal is zonder accu, tweede met.
Open GL: 2237 vs 3830
Single CPU: 1138 vs 2351
Multi CPU: 1495 vs 3019
Zonde om de accu erin te laten zitten als hij toch altijd ingeplugt is, pas als ik ooit onderweg ben met laptop is t wel handig om een nog goeie accu te hebben. Als het toch de voeding is die het niet trekt, is er dan geen zwaardere voeding te verkrijgen. Iemand ervaringen hiermee? Of zal dit geen zin hebben, omdat hij toch uitgaat van een accu.
ido