Toon posts:

Laptop heeft alleen HDMI, geen S-Video. Idiote Sony-lui!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel graag wilde ik een 16,4" Sony Vaio laptop kopen, maar die heeft dus geen TV-out, en ik laat me niet door Sony dwingen een moderne tv te kopen, terwijl mijn tweedehandsje nog makkelijk 10 jaar meekan. Nieuwe laptops hebben geen S-Video, echt een Marketing blunder!

Ik heb toevallig via MP, net voor het EK, een TV gekocht die 5 jaar geleden nog 1500€ koste, nu amper 200€, beeld doet echt niet onder voor een dunne Flatscreen TV. Dat ie niet superdun en licht is maakt mij geen zakje uit. Nu ben ik bijna genoodzaakt een 2e hands te computer kopen, omdat die nieuwe laptops geen TV-out hebben voor "oude" TV's. Dat is toch idioot?

Kortom: Is er nou al een degelijke oplossing voor de omzetting van HDMI/VGA naar een analoge TV?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
Super Video is analoog en hdmi digitaal..dus wordt ws. een duurdere oplossing.. verder moet Sony ook gewoon met de tijd meegaan...dus ik vind het niet raar dat ze oude technieken niet meer ondersteunen

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:23

Garyu

WW

Heeft het apparaat een DVI of VGA aansluiting die je evt op je TV kan aansluiten?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:59:
Heel graag wilde ik een 16,4" Sony Vaio laptop kopen, maar die heeft dus geen TV-out, en ik laat me niet door Sony dwingen een moderne tv te kopen, terwijl mijn tweedehandsje nog makkelijk 10 jaar meekan. Nieuwe laptops hebben geen S-Video, echt een Marketing blunder!

Ik heb toevallig via MP, net voor het EK, een TV gekocht die 5 jaar geleden nog 1500€ koste, nu amper 200€, beeld doet echt niet onder voor een dunne Flatscreen TV. Dat ie niet superdun en licht is maakt mij geen zakje uit. Nu ben ik bijna genoodzaakt een 2e hands te computer kopen, omdat die nieuwe laptops geen TV-out hebben voor "oude" TV's. Dat is toch idioot?

Kortom: Is er nou al een degelijke oplossing voor de omzetting van HDMI/VGA naar een analoge TV?
Je hebt wel apparaatjes die vga-> svideo kunnen converteren.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:36
Over welke Sony 16.4" laptop praten we hier?

Verder, S-Video is toch wel erg oud hoor. Ik zou juist blij zijn met HDMI. Sony moet inderdaad ook met zijn tijd meegaan.

Sowieso, als je het niet wilt waarom wil je dan perse die Sony? Er is genoeg van dat spul op de markt, en ja die hebben ook nog gewoon S-Video.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-05 18:06

Wish

ingwell

Wat schreeuw je lekker zeg ;)

In plaats van te posten wat de laptop niet heeft, kun je beter posten wat het apparaat wel heeft aan specs. Er zijn wel wat wegen om van bijvoorbeeld DVI of VGA naar S-video te komen dacht ik. Maar tot nu toe is dat een beetje gissen.

met ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Wish op 24-11-2008 18:09 . Reden: sneller leren typen en niet proberen om op nep links te klikken :( ]

No drama

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sony kan er niets aan doen dat jij 10 jaar achterloopt.

Sony biedt een aantal laptops aan, er is vast wel 1ntje met VGA, als jij dat model niet vindt met VGA, wat houd jouw tegen van zelf laptopbedrijf te beginnen?

En waarom moet je persee een VAIO?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 09:29
Als je ook een VGA output hebt is dit misschien de oplossing:
Grandtec PC To Video EZ

(gevonden via deze blog over de nieuwe macbooks, die ook enkel een digitale output hebben)

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

Pagina: 1