Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb hier een Motorola Razr v3i, en van Hi kreeg ik smsjes om internet instellingen te configureren. Hierin stond dat een software-update vereist was. Heb "Motorola software update" gedownload en gedraaid, en toen hierom gevraagd werd het apparaat aangesloten. De Razr werd herkend, het IMEI nummer kwam in beeld te staan, maar er kwam ook een berichtje dat er iets niet kon of iets niet goed was (Weet ik zo niet meer precies). In volle onschuld het programma afgesloten, usb ontkoppeld, en de telefoon weggelegd. Enige tijd later bleek hij uit te zijn, en sindsdien krijg ik hem niet meer aan. Zonder stekker gebeurt er helemaal niets, met stekker gaat het groene lampje branden dat hij aan het opladen is, op het 'buitenste' scherm komt gewoon het Motorola-logo te staan, en aan de binnenkant is er een wit/grijs scherm, met rechtsbovenin een knipperend (vol) batterijtje. Verder een (!) met "Charging Battery". Als ik dan de telefoon wil aanzetten, krijg ik op het moment dat hij aan zou moeten gaan, een lage toon gevolgd door een hogere toon.

Verder staat op internet iets over een bootloader, dmv *# + power, maar dit werkt in beide gevallen ook niet.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Mvg,
Niek

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:40:
...

Verder staat op internet iets over een bootloader, dmv *# + power, maar dit werkt in beide gevallen ook niet.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Mvg,
Niek
Lijkt erop alsof je een firmware flash niet goed afgerond hebt.

Instructies volgen hier voor bootloader mode:
http://www.youtube.com/watch?v=zyYMkCpLoX4

En firmware flashen.

Als je echt niet meer in bootloader mode kan komen houd het op vrees ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Kanarie op 24-11-2008 16:43 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm :( Die bootloader mode werkt idd echt niet.

Welke acties kan ik nu nog ondernemen?

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Had vroeger een Motorola E398 en daar was samen met de V3 een enorme modding community van, ik kreeg me tel ook altijd aan de praat maar wel dus met via boot loader modus. Kan me wel herinneren dat je hardwarematig in de boot loader modus kon komen (tel open maken en ergens contact maken) Zou dus even googlen naar modding community's, hier staat altijd super veel informatie.

Verwijderd

Topicstarter
Ben inderdaad even gaan googlen, kom veel 'modding' forums tegen, heb ook op velen wat gepost ;) Ik vond echter niet iets over dat hardwarematig in de bootloader modus komen, tenminste niet bij de motorola. Mocht iemand toch wat hebben, graag! :)

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Pagina: 1