Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 02:16
Hoi!

Ik zit momenteel met mijn prepaid bij T-Mobile. Altijd al aardig geweest, omdat telefoon gelockt was op T-Mobile nog steeds klant daar.

Sinds eergister heb ik een soort van 'probleem' met T-Mobile. Ik ontvang smsjes van sommige mensen niet meer, en zij ontvangen mijn smsjes niet meer. Het maakt niet uit naar welke provider, want het wisselt de hele tijd. De ene keer komt hij wel aan, de andere keer niet.
Erg vervelend.. Hebben hier meer mensen last van? Of ben ik nog de enige die hier last van heeft?
En eventueel een oplossing?

Xaero

• Jeanpaul145
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07 14:52
Hier heb ik af en toe ook last van (k zit bij orange, maar dat is dus overgenomen door T-mobile). Ik ging er altijd vanuit dat het kwam door een slechte verbinding met de gsm masten.

:j

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 23:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb hier wel eens problemen gehad dat ze wat laat aankwamen, dat was in de periode van de overname van Orange en dat ze met die masten aan het klooien waren. Smsjes die gewoon pas na een paar uur binnenkwamen, erg vreemd vond ik het. Op het moment, voor zover ik weet, geen last meer van.
Wat heb je al geprobeerd? Telefoon al uitgezet en een tijdje later weer aangezet bijvoorbeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 24-11-2008 23:23 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.