Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281613

Topicstarter
Hallo allemaal, net een x1 aangeschaft met kpn flex abonnement met onbeperkt internet?
twee vragen; klopt het dat je dan toch niet onbeperkt youtube films kunt kijken.ik krijg een melding dat ik me moet aanmelden om hoge ksten te voorkomen!!!!
onbeperkt is toch onbeperkt!!
de tweede; het lukt mij niet de email account in te stellen; volgens voorschrift ingevuld krijg ik na de poging tot verbinding de melding dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt. Deze kloppen wel maar het lijkt of het wachtwoord wordt veranderd?
wie kan mij hiermee helpen?
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

ByteDelight

Retro computing is alive!

Pfew, wat is een X1?
Wat voor een 'melding' krijg je exact?
Welke email client gebruik je?

Zou je niet gewoon de helpdesk bellen van je provider?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry een sonyericson xperia gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, en de rest van z'n vragen? ;)

Krijg je niet iets uitgebreidere foutmeldingen? Ik denk dat we meer info nodig hebben om te kunnen helpen. Anders zou je idd de helpdesk eens kunnen proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 24-11-2008 16:40 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

bverstee schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:35:
Pfew, wat is een X1?
Wat voor een 'melding' krijg je exact?
Welke email client gebruik je?

Zou je niet gewoon de helpdesk bellen van je provider?
1) X1 = een Sony Xperia, als je niet de materie kent blijf dan uit dit forum
2) Hij zegt toch dat hij een melding krijgt dat de credentials fout zijn.
3) zoals 1, ik ben er 200% zeker van dat hij de ingebouwde gebruikt van WM6.1

Anyway @ TS: dat eerste kan je beter even bellen naar je provider. Dat loginvenstertje, komt dat van YouTube zelf of van je GSM?

En bij je eamilaccount: verander je wachtwoord eens naar iets simpel en probeer zo eens. Staan ook je poorten juist?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, ik volg de stappen voor het instellen van emailaccount; is een kpn emailadres met pop3 en mail. maar dat pakt hij dus niet; is even bezig met verbinding te zoeken maar geeft dan aan dat er iets niet goed zou zijn ingevuld; en het lijkt dan alsof de door mij ingevulde wachtwoord ineens veel meer karakters heeft. ook als ik die dan weer wijzig in het juiste wachtwoord krijg ik geen verbinding met mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
http://gathering.tweakers...es/1321240/0//x1%2Cxperia
Zelf even wat research doen svp.

Streamen kan naar mijn idee gratis, heb aantal maanden Hi (ook KPN) onbeperkt gehad, Youtube bekeken , maar geen extra kosten gehad. Check daarvoor de voorwaarden van KPN Flex nogmaals

De problemen met connecten van je verbinding kan liggen aan je instellingen, dan moet je aangeven of je Wifi of GPRS/3G gebruikt. Kijk daar ook eens.

[ Voor 20% gewijzigd door -JeeDee- op 24-11-2008 16:48 . Reden: Refresh... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben je er zeker van dat het wel zou moeten kunnen? en wat en waar zet ik de poorten juist?
en die melding over beperkt internet komt van de gsm; kpn zou dan maar tot een maximum streaming aanbieden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

-JeeDee- schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:46:
http://gathering.tweakers...es/1321240/0//x1%2Cxperia
Streamen kan naar mijn idee gratis, heb aantal maanden Hi (ook KPN) onbeperkt gehad, Youtube bekeken , maar geen extra kosten gehad. Check daarvoor de voorwaarden van KPN Flex nogmaals
Hi rekent i.i.g. extra kosten voor video en audio streamen bij "eindeloos online"
Idd, het is net oplichting ;)
Pagina: 1