Ik wil met MSDOS in een gehele mappenstructuur alle bestanden verwijderen, maar de mappen laten staan. Ik kan nergens vinden hoe dit moet. Weet iemand hier een oplossing voor?
bedoel je "del /s *.*" ofzo ?
Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.
Neem eerst eens de bestaande opties door? 
http://www.ss64.com/nt/ voor alle built-in commando's van elke windows NT variant.
Zoiets is er ook wel voor de relevante DOS versie waar je mee opgescheept zit.
Oh ja.
Dat was je ook vergeten te vermelden, welke versie het om ging.
http://www.ss64.com/nt/ voor alle built-in commando's van elke windows NT variant.
Zoiets is er ook wel voor de relevante DOS versie waar je mee opgescheept zit.
Oh ja.
Dat was je ook vergeten te vermelden, welke versie het om ging.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik was al aan het typen, dus post gewoon na het slotje
MSDOS (en FAT16?), dus geen Windows 2000 of nieuwer, of bedoel je in Windows maar zonder te klikken? Als Windows: welke en welk bestandsysteem?
Als Windows: zoeken in de verkenner, sorteren, op delete drukken, klaar
Maar inderdaad, vanuit de commandline gewoon del met de juiste parameters. <-- Overigens hoeft *.* niet alles te verwijderen. Alternatief: in de gewenste taal een scriptje maken met een loopje. Ander alternatief: via xcopy alleen de structuur kopieren, origineel verwijderen, kopie terugzetten.
MSDOS (en FAT16?), dus geen Windows 2000 of nieuwer, of bedoel je in Windows maar zonder te klikken? Als Windows: welke en welk bestandsysteem?
Als Windows: zoeken in de verkenner, sorteren, op delete drukken, klaar
Maar inderdaad, vanuit de commandline gewoon del met de juiste parameters. <-- Overigens hoeft *.* niet alles te verwijderen. Alternatief: in de gewenste taal een scriptje maken met een loopje. Ander alternatief: via xcopy alleen de structuur kopieren, origineel verwijderen, kopie terugzetten.
[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 24-11-2008 15:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()