Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Domeinnaam gewijzigd / niet meer inloggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• peter248|IA
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Hallo,

In een "niet zo slimme actie" heb ik de domeinnaam op mijn laptop uitgevinkt en daarvoor in de plaats de werkgroep aangevinkt en die ingevuld. Tja, daarna komt de melding om de laptop opnieuw op te starten. Ik krijg dan wel een inlogscherm maar kan daar alleen een naam en wachtwoord invullen. En alle mogelijke combinaties werken niet meer...

Iemand nog tips hoe dit op te lossen zonder direct naar de helpdesk te gaan?

Ahum... Of is het misschien op te lossen met een Knoppix cd???

Tips?

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 12:12
Alleen de systeembeheerders zullen je (hopenlijk) weer toe kunnen voegen tot het domein.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 10:08

ralpje

Deugpopje

Naar de helpdesk gaan.
De enige optie is het herstellen van je administrator wachtwoord, en op die manier lokaal inloggen, maar dat is het omzeilen van beveiliging wat op GoT niet echt gewaardeerd wordt.

Nog afgezien van het feit dat je weer in het domein gehangen zult moeten worden, wat je ook niet even zelf kunt doen.

[ Voor 23% gewijzigd door ralpje op 24-11-2008 13:05 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat men hierboven zegt, ik weet uit betrouwbare bron dat systeembeheerders erg van taart houden :P Verder is dit al 1001 keer voorgekomen, en kunnen wij je er niet mee helpen dus sluit ik dit topic maar :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.