tremble and despair for i am power!
Het enige wat je hoeft te doen is bij het tabblad identificatie van Netwerkeigenschappen de computernaam goed invullen bv. cc23546-a. Deze naam heeft hij gekregen van @Home en zal hij vast wel ergens hebben staan. TCP-IP moet geinstalleerd zijn en op automatisch IP-adres verkrijgen staan.
Verder niks instellen (je zou bij werkgroep in eerder genoemd tabblad @Home kunnen invullen, maar dit maakt niet uit)
Dat alleen de self-test slaagt, zegt niks. Heb ik ook en ik kan ook gewoon internetten:)
Verder niks instellen (je zou bij werkgroep in eerder genoemd tabblad @Home kunnen invullen, maar dit maakt niet uit)
Dat alleen de self-test slaagt, zegt niks. Heb ik ook en ik kan ook gewoon internetten:)
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Hoe moet je dat dan instellen bij de internet explorer?
Bij eigenschappen van Internet Explorer ga je naar Verbindingen, LAN instellingen, hier vink je Instellingen van Internet Explorer automatisch vinden aan
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Oki, bedankt!
Nu heb ik hem gedeeld met nog 2 andere pc's. (aangevraagd) Nu doet i-net het wel op de andere 2 pc's maar niet meer op de 1e. Nu open ik ie en dan krijg ik die browser van @home en dan laat ie de linker helft wel maar de rechterhelft niet. Ik kan ook geen normaal i-net adres opzoeken.
bvd Joris
bvd Joris
Pagina: 1