Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Essen Motorshow 2008

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
Vanaf aanstaand weekend is het weer zo ver er is weer de jaarlijkse Motorshow in Essen.

Of je leifhebber bent van de show of niet is niet echt belangrijk, je kan er niet omheen dat deze show in ieder geval anders is dan de standaard autoshows.

Ik ga er zelf heen met 3 vrienden (waardoor je dit jaar ook nog eens van extra korting gebruik kan maken) op 5 december.

Vaak zijn er speciale shows bij verschillende stands, helaas is het moeilijk om daar vooraf meer informatie te vinden. Dus alle info is welkom.

En natuurlijk is dit de plek om je foto's van auto's (en babes) achteraf neer te gooien! 8)

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik ben weer van de partij hoor. Dit jaar gaan we met een groep van 10 man :D. wij gaan btw zondag de 7e

[ Voor 14% gewijzigd door Idifix op 24-11-2008 11:45 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ga dit jaar ook weer, aankomende maandag :) Plaatjes zullen hier wel verschijnen. Een impressie van vorig jaar kun je hier vinden.

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34

4x2

lộn xộn quá

Ik ga woensdag de 3e met een paar vrienden.
Het is tenminste een lekker grote beurs, ben er 2 jaar geleden ook geweest en zeker al die goedkope tuningstroep is erg leuk om een beetje doorheen te snuffelen :P

leeg

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 12:21

JT

VETAK y0

*twijfel twijfel* Ben afgelopen 3 jaar (of was het 4...) al steeds geweest dus zit nu een beetje te twijfelen...maar als het een tijd geleden is of je bent er nooit geweest dan is het zeker een aanrader.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik ga voor de 2e keer met m'n pa en wat collega's. Op 4 december ben ik er te vinden :) , zoek toch nog nieuwe achterlichten voor m'n Corsa

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vergeet overigens niet dat je in die regionen tegenwoordig een Umweltplakette moet hebben d:)b

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ik ga ook.
Met school, anders was ik zelf wel gegaan en had ik de leon ff getest :+

dus ritje met de bus.
Eens kijken of ik een leuk verlagingssettje op de kop kan tikken :*)

Audi S3

• 911GT2
J0YR1D3R schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:36:
Vergeet overigens niet dat je in die regionen tegenwoordig een Umweltplakette moet hebben d:)b
Zouden ze daar echt op controleren ja?

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 12:34
911GT2 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:10:
[...]
Zouden ze daar echt op controleren ja?
Tuurlijk.... of je moet je auto aan de rand van essen parkeren, en het laatste stukje met de (gratis) pendelbus gaan....

• 911GT2
_Chris_ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:12:
[...]

Tuurlijk.... of je moet je auto aan de rand van essen parkeren, en het laatste stukje met de (gratis) pendelbus gaan....
Bus :? Ik regel wel een sticker ;)

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 12:28

Speedpete

was barman

Bus is anders prima te doen en een umweltplakkete kost meer dan de het parkeren.

Vandaag ook geweest en het filmpje op Autoweek klopt wel, het barst van de Scirocco's.. alsof ze de zalen hebben ingericht met vreetschuren en scirocco's om het vervolgens aan te vullen met ander materieel.

Wel vermaakt though.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06
Heb dit jaar zo'n umweltsticker gehaald voor m'n pa z'n auto, en die kostte tussen de 10 en 15 euro. Valt reuze mee, vooral als je vaker met de auto naar 'n grote duitse stad zou willen gaan.
Pagina: 1