Toon posts:

dbz eps opnemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil als de nieuwe dragonball episodes te zien zijn op cartoonnetwork (9 april) ze gaan opnemen op m'n computer. Maar nou weet ik niet welke kaart ik daar het beste voor kan kopen. Ik heb eigenlijk weinig tot geen verstand van tvkaarten maar ik zag deze staan bij www.mycom.nl :

Hauppauge WinTV GO kaart PCI 145,00
Hauppauge WinTV Theater kaart PCI 360,00
Creative DXR3 MPEGII Kaart PCI 215,00
Miro Studio PCTV Rave 135,00

Nu is mijn vraag, welke kaart kan ik het beste kopen om dragonballz episodes op te nemen op m'n computer in een mooie goede kwaliteit?

Bvd,
-Spookje-

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
Koop de c't van deze maand; daar staat van alles in over dit onderwerp:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 16:18
Ben je een freak als je hiervoor speciaal een kaart gaat kopen :? ;)

Verwijderd

Topicstarter
mjah :D Maar ik mag ook geen tmf etc kijken terwijl ik zit te gamen omdat m'n ouders dat zo nutteloos vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
Maar wie kan mij een antwoord geven? Ik kan pas maandag dat boekie gaan kopen

Verwijderd

ik heb een pctv Rave en die doet het prima

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
met welk proggie kun je goed capturen dan ?

Verwijderd

Ik heb het geprobeert om daarna de boel goed te editten ed. gaat het te snel (persoonlijk dan). Je bent toch wel zeker een uurtje of 6 tot 8 per dag dan voor kwijt (als je het goed wilt doen tenminste).
Ik ben er maar mee gestopt. Ik denk toch dat alle episodes binnenkort op DVD regio 2 wordt uitgebracht. De kwalliteit is dan beter en je kan nog lekker kiezen of je anime verise kiest of die funimation versie.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo 8 uur dan? Is het niet gewoon rec/stop?

Verwijderd

Topicstarter
^
^
¿

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 09:04 schreef Spookje het volgende:
^
^
¿
Rec/Stop .. dan editten. Dan Flasken en VirtualDubben, enz ..

Verwijderd

hmm ik weet niet of ik dit mag zeggen, dus icq me maar. Ik weet wel een plek waar al die dbz episodes staan.

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Zeker allemaal in het japans gesproken:)

Verwijderd

nick@08s.net

ik kan je niet mailen. heel vaag.

episodes 1-199 in het engels (cartoonnetwrk) meestal divx.

episodes 200-291 japans, engels ondertitelt (nog nooti vertaald)
meestal goede kwaliteit rm, als je goed kijkt
en ook veel divx nog wel.

Verwijderd

""Ik ben er maar mee gestopt. Ik denk toch dat alle episodes binnenkort op DVD regio 2 wordt uitgebracht. De kwalliteit is dan beter en je kan nog lekker kiezen of je anime verise kiest of die funimation versie.""

funimation stinkt!! ze verkrachten echt de hele serie. Ik geef eventjes 1 voorbeeld. Als gohan ssh2 gaat tegen cell is het bij funimation echt een rare schreeuw, maar de orignele is het ech teen heel emotioneel moment. (Gohan huilt en je voelt gewoon zijn powerlevel oplopen)
schitterend is dat!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb nog maar kort een TV-kaart dus ik heb niet echt veel ervaring met capturen maar is het niet gek dat als ik ongeveer 10 minuten film opneem er een 1.2 gigabyte AVI word opgeslagen? Zo kan ik natuurlijk niet een lang programma opnemen. :)

Great minds think in parallel gutters.

Pagina: 1