Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Drivers voor Paradigit Voyager 9150

Pagina: 1
Acties:

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Hallo,

Mijn excuses als dit in het verkeerde forumsectie is geplaatst, maar ik kon niet echt een betere plek vinden.
Het gaat zich erom dat ik deze laptop gisteren gekregen heb, maar er zaten helaas geen recovery discs bij. Na een installatie van Xp pro sp3 zijn meer dan de helft van de drivers niet aanwezig. Heeft iemand een uitgebreide specificatie van deze laptop zodat ik de drivers handmatig kan vinden? Of een weblinkje met alle drivers in 1x zou ook wel fijn zijn :)

Bvd,

SauSkopje

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:29
Staat er geen merk op de laptop,

sticker of iets dergelijks?

Beetje zoekwerk mag je toch wel verrichten mocht je dat gedaan hebben meld dat dan ook.

• SauSkopje
Ja de Paradigit Voyager 9150, is het enigste wat ik kan vinden. En hierover is niet echt veel op het web meer te vinden :(

Verwijderd

Zoeken naar de gebruikte chipjes in dat ding en dan drivers zoeken op fabricant daarvan. ;)

• SauSkopje
En waar zou ik deze kunnen vinden? Aida kan toch alleen geinstalleerde namen vinden of niet?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08

Wish

ingwell

Bel Paradigit...?

No drama

• SauSkopje
En die hebben nog informatie over deze oude laptop?

Edit: Het was even zoeken voor hunzelf maar blijkbaar is dit een mitac 8080 laptop. Dus drivers zijn via mitac site te downloaden. Probleem verholpen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door SauSkopje op 24-11-2008 12:29 ]

Pagina: 1