Ik had een vraag over collectieve ziektekostenverzekeringen. Ik ben onlangs afgestuurd aan een HBO via Zilveren Kruis is er een collectieve verzekering voor HBO Studenten nu vroeg ik me af of ik gelijk op de datum dat ik geen student meer ben of in geval bij baan er niet meer werk gelijk moet overstappen? En is het mogelijk de huidige verzekering mee te nemen naar het volgend jaar?
Verwijderd
Hoi. Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar ik vind wel dat je post nogal onduidelijk leesbaar is.*
Mss kun je daar een beetje op letten?
* niet eens onduidelijk voor een HBO'er, ook gewoon .. ik moest echt 4 keer lezen voordat ik je zin snapte
Mss kun je daar een beetje op letten?
* niet eens onduidelijk voor een HBO'er, ook gewoon .. ik moest echt 4 keer lezen voordat ik je zin snapte
Dit is toch typisch iets wat de klantenservice van de ziektekostenverzekeraar je kan vertellen. Heb je al op de homepage van ZK gekeken?Tijnie schreef op maandag 24 november 2008 @ 01:13:
nu vroeg ik me af of ik gelijk op de datum dat ik geen student meer ben of in geval bij baan er niet meer werk gelijk moet overstappen? En is het mogelijk de huidige verzekering mee te nemen naar het volgend jaar?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het lijkt mij onlogisch wanneer je als niet-HBO'er toch aanspraak zou kunnen maken op collectieviteitskorting voor HBO'ers. Je kunt de huidige verzekering dus wel meenemen naar volgend jaar, maar zonder collectiviteitskorting.Tijnie schreef op maandag 24 november 2008 @ 01:13:
Ik had een vraag over collectieve ziektekostenverzekeringen. Ik ben onlangs afgestuurd aan een HBO via Zilveren Kruis is er een collectieve verzekering voor HBO Studenten nu vroeg ik me af of ik gelijk op de datum dat ik geen student meer ben of in geval bij baan er niet meer werk gelijk moet overstappen? En is het mogelijk de huidige verzekering mee te nemen naar het volgend jaar?
Contact opnemen met een bedrijf is toch eng? Een topic openen is veel makkelijker.gambieter schreef op maandag 24 november 2008 @ 01:20:
[...]
Dit is toch typisch iets wat de klantenservice van de ziektekostenverzekeraar je kan vertellen. Heb je al op de homepage van ZK gekeken?
[ Voor 19% gewijzigd door argro op 24-11-2008 09:20 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Een troll heeft hier niets te zoeken. Hou het gewoon ontopic of plaats geen reactie.
[ Voor 84% gewijzigd door SmartDoDo op 26-11-2008 22:41 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
je collectiviteitskorting vervalt en je hoeft uiteraard niet over te stappen.
En als het goed is dan vervalt je korting pas per december! je hebt een korting per jaar!!
Its all in the little things that people do..
het handigste lijkt me dat je even naar het zilveren kruis belt die hebben wat ik me herinner een goed bereikbare helpdesk ik zal zeggen wat ik denk maar pin me er niet op vast nogmaals je kunt het beter aan de helpdesk vragen ik denk dat je verzekering die je nu loopt nog gewoon netjes doorloopt tot het einde van de verzekering en dat is dus 31 december daarna kom je niet meer in aanmerking voor de collectiviteitskorting en zul je 'automatisch' in dezelfde verzekering worden gestopt als je nu zit alleen dan zonder korting en zonder andere collectiviteitsvoordeeltjes ik raad je dus sowieso aan even uit te zoeken of het niet gunstiger voor je is om over te stappen op een andere verzekeraar of naar een ander pakket bij je huidige verzekeraar lastig he zonder punten trouwens
Mij lijkt dat je collectiviteit direct komt te vervallen.
Net zoals je 22 wordt en de tandartsdekking direct wordt gestopt.
Net zoals je 22 wordt en de tandartsdekking direct wordt gestopt.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Pagina: 1