Toon posts:

Ze durven nogal ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
daarstraks was ik in de HUMO (belgisch weekblad) aan het bladeren , en ik stuitte op wat computerreclame ...
Het was iets van Fujitsu-Siemens geloof ik, en ze hadden de verschillende systemen leuke naampjes gegeven ...
wat zag ik daar ? "T-Bird"
Oh dacht ik gaan ze ook al Athlons gebruiken ?
Specefications : Pentium III 800 MHz processor (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Zou je het f***** geloven ?
Gaan ze al proberen computers verkopen door ze T-Bird te noemen ... er moést zo maar eens iemand gehoord hebben dat een Thunderbird goed is .....
tssss

JCviggen aka DD

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Tja, wat maakt 't uit als je eenmaal zo'n Fujitsu hebt; Thunderbird of PIII, ze rekenen alle twee. Je verwacht toch ook geen 350 cubic inch Ford V8 in die T-Bird?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 23 februari 2001 21:15 schreef abbadon het volgende:
Je verwacht toch ook geen 350 cubic inch Ford V8 in die T-Bird?
WHaha, (8> Dies wel goed :).

Verwijderd

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Hewlet Packerd de Home-systeemconfigutaties voor 2001-2002 allemaal met AMD processors gaat uitgerusten.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 23 februari 2001 21:22 schreef schumache het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Hewlet Packerd de Home-systeemconfigutaties voor 2001-2002 allemaal met AMD processors gaat uitgerusten.
Stemmetjes in je hoofd :P:P:P:P:P:P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Bij mijn weten noemde Fushitsoe siemens hun bakken al T-Birds voordat iemand ooit had gehoord van Thunderbird. Misschien heeft AMD het ideee dan gejat van Siemens.

Mzzl

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Op vrijdag 23 februari 2001 21:22 schreef schumache het volgende:
Dat lijkt me echt heel sterk! De meeste mensen kennen AMD niet eens en hebben liever Intel. HP zou toch niet zo dom zijn om dan geen Intel meer aan te bieden...

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

Er worden al T-birdjes in OEM computers aangeboden :)

Verwijderd

Ik was net ff bij de Makro en daar stonden systemen van het zelfde merk met een Duron 700 en een T'Bird 1000 een PENTIUM III demo te draaien... |:(

Moet nie gekker worden :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Diz wel errug ziek man! :r

T-Bird is gewoon goed! >:)
Pentium klinkt zo oud. |:(

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Een Athlon heet nu eenmaal Thunderbird, een PIII niet.

Een systeem T-bird noemen en er een PIII instoppen is dus opzettelijk verwarrend en verwijzend naar iets dat het niet is ...

Of tenminste een naam rippen omdat hij goed klinkt, al is het maar in de computerwereld, een systeem hetzelfde noemen maar er dan een andere instoppen is belachelijk ;)

DD
Pagina: 1