Ik krijg een heel raar geluid uit m'n boxen wanneer ik in IE (bijvoorbeeld op tweakers) naar beneden of naar boven scroll met het muis wieltje, de pijltjes of page up page down. In andere programma's klinkt het geluid weer anders. Het lijkt wel of de hoogte/ de hoeveelheid van het scrollbare gedeeltje van een pagina invloed heeft op het geluid. Op de frontpage van tweakers klinkt het als eeehh en nu terwijl ik dit typ (niet echt een hoge pagina) is het meer ruis. Hoe groter de pagina hoe harder volgens mij.
Muis en tobo : mx revolution en logitech dinovo edge.
Wat het niet is; ruis doordat het draadloze signaal in de speakerkabel komt. Want zodra ik m'n versterker op een ander kanaal zet is het weg.
Ook heb ik de ontvangers op een andere plek neergelegd (met usb verlengkabel) maar dan krijg ik wel het ruis/geluid.
Als ik het geluid van de pc uit zet (dempen) hoor ik het geluid/ruis nog steeds.
Specs:
asus p5b deluxe
X-fi extreme music (met daaraan Rotel RA-04 versterker en daaraan B&W speakers)
intel e6600
logitech mx revolution
logitech dinovo edge
Iemand enige idee wat ik hieraan kan doen?
Muis en tobo : mx revolution en logitech dinovo edge.
Wat het niet is; ruis doordat het draadloze signaal in de speakerkabel komt. Want zodra ik m'n versterker op een ander kanaal zet is het weg.
Ook heb ik de ontvangers op een andere plek neergelegd (met usb verlengkabel) maar dan krijg ik wel het ruis/geluid.
Als ik het geluid van de pc uit zet (dempen) hoor ik het geluid/ruis nog steeds.
Specs:
asus p5b deluxe
X-fi extreme music (met daaraan Rotel RA-04 versterker en daaraan B&W speakers)
intel e6600
logitech mx revolution
logitech dinovo edge
Iemand enige idee wat ik hieraan kan doen?
I can't wait to shoot!