M2TS-bestanden naar Video-dvd met Nero7 - geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• chrises
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Hallo,

Ik probeer met Nero 7 Ultra Edition M2TS-bestanden over te zetten naar een DVD-Video. Ik heb namelijk een Panasonic HD camera die dit bestandsformaat gebruikt. Het toevoegen van bestanden en uiteindelijk het branden van de DVD gaan probleemloos, echter, wanneer ik de DVD vervolgens wil gaan bekijken (in mijn dvd-speler of in Windows Media Player) krijg ik wel keurig de gemaakte DVD-structuur te zien waar ik alle filmpjes aan kan klikken maar wanneer ik vervolgens een filmpje wil starten zie ik even heel kort een flits van het begin van het filmpje maar daarna helemaal niets meer.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan.

Alvast bedankt
Chris

Chrises

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is op het moment een beetje rustig in OFF, maar dat betekent niet dat dit beter in OFF past, ik verplaats het dus naar CSA (omdat de onderliggende vraag vooral is hoe Nero werkt).

Ik heb al tijden geen Video-DVD meer gemaakt, dus kan inhoudelijk weinig toevoegen. Kijk wel even (via de Windows verkenner) of je de losse .vob files kunt afspelen. Zo ja, bekijk de eigenschappen daarvan even.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)