Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

vodafone verlengen, voordeel winkel tov online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn abo bij VF verlengen. Gewoon huidige (HTC S730) behouden.

abo 27,50 +sms blox + internetblox

Online krijg ik korting op de abo kosten(16,50), maar niet echt veel voordeel tov de huidige aanbieding van 22 euro ipv 27,50 voor nieuwe abonnees.

Helaas GEEN korting op blox.

Hebben jullie ervaringen dat je wellicht wel korting krijgt op de blox, wanneer je bij een winkel langsgaat? Of kan ik net zo goed dit aanbod maar accepteren en lekker binnen blijven :)

Verwijderd

Bellen met klantenservice kan voordeel opleveren, in de winkel langsgaan kan je vaak ook aan korting helpen. Sommige filialen hebben toestemming om de internetprijzen te matchen ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 20:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:36:
Bellen met klantenservice kan voordeel opleveren, in de winkel langsgaan kan je vaak ook aan korting helpen. Sommige filialen hebben toestemming om de internetprijzen te matchen ;) .
Op het moment mag dat inderdaad, de 20% korting bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijk. In de winkel wilden ze niet verder gaan dan enkel het abo geld van 27,50--->16,50 en telefonisch ook niet. Later maar nog eens proberen voor korting op de blox. Wie weet heb ik dan meer mazzel, heb nog 2,5 maand

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 11:16 ]

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:30
Is het dan niet handiger om voor een sim only te gaan? Is vaak goedkoper en volgens mij kunnen de bloxs daarbij ook worden geactiveerd.

huidige opstelling

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil verlengen, noemen ze ook SIM ONLY. Maar wikl geen sim only 'scherp' Daar kun je geen blox gebruiken overigens...

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:30
Laat maar, bovenstaande reactie verkeerd gelezen. :+

[ Voor 97% gewijzigd door Sijhtam op 24-11-2008 15:02 ]

huidige opstelling

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11 15:11
Bij een Scherp Sim only abonnement kun je geen Blox gebruiken zoals het onbeperkt internet. Bij "normale" sim only's krijg je 40% korting op het abonnement bij een 1-jarig contract, en 50% korting met een 2-jarig contract. Dus 1 jaar 27,50 Sim Only = € 16,50 per maand en 2 jaar 27,50 Sim Only = € 13,75 per maand.

De "normale" sim only abonnementen kun je ook in zo'n beetje elke winkel afsluiten (Vodafone winkel, Phonehouse, Belcompany, T for Telecom), maar zeer waarschijnlijk niet met nog eens extra korting.

Verwijderd

Topicstarter
RobbertC schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:03:
Bij een Scherp Sim only abonnement kun je geen Blox gebruiken zoals het onbeperkt internet. Bij "normale" sim only's krijg je 40% korting op het abonnement bij een 1-jarig contract, en 50% korting met een 2-jarig contract. Dus 1 jaar 27,50 Sim Only = € 16,50 per maand en 2 jaar 27,50 Sim Only = € 13,75 per maand.

De "normale" sim only abonnementen kun je ook in zo'n beetje elke winkel afsluiten (Vodafone winkel, Phonehouse, Belcompany, T for Telecom), maar zeer waarschijnlijk niet met nog eens extra korting.
Jusp dankjewel. Weet je of het ook 'mogelijk'is korting op blox te krijgen? 40% of de belbunder vind ik super, als ik nou ook nog eens een X% zou krijgen op de blox... :)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:00:
[...]

Jusp dankjewel. Weet je of het ook 'mogelijk'is korting op blox te krijgen? 40% of de belbunder vind ik super, als ik nou ook nog eens een X% zou krijgen op de blox... :)
In combinatie met een Sim Only, krijg je geen extra korting op de Blox.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

EDIT: Laat maar, zag alleen de topictitel en wist niet dat 't over 'geld' ding

Zelf ben ik erg blij dat ik mn VF abbo in 'n normale telefoonwinkel heb afgesloten, aangezien ik nu al 4x garantie heb moeten claimen, wat toch tig keer makkelijker gaat in 'n reallifewinkel dan via een webshop!

Dan maar iets meer betalen :)

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 04-12-2008 10:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

ik ben ook niet zo lang geleden verwikkeld geweest in een leuk gesprek met vodafone. Ik heb een sim only 27,50 waar ik 10,95 voor betaal. Mooie deal dacht ik zo. Toen werd ik een paar maanden geleden gebeld met de melding dat mn abbo zou aflopen en ze hadden nog wel wat aanbiedingen liggen: Ze kwamen aan met Vodafone scherp, waarbij niet alleen blox niet werken, maar je ook alles per minuut betaalt en je moet betalen voor de klantenservice. Dat laatste is niet zo'n ramp omdat je die niet vaak belt, maar daar gaat het me niet om.

Ik heb alle aanbiedingen afgeslagen met de melding dat ik het vreemd vond dat er zo omgegaan werd met een eeuwige vodafoneklant. Na tal van pogingen gaf de beller het op en vroeg: "Meneer wat wilt u dán?" "Ik wil gewoon hetzelfde abbo houden wat ik nu ook heb.." Zijn eerste reactie was: " Dat abbo verkopen we niet meer" Alsof het een fysiek product is wat ze verkopen en niet meer van de band komt rollen in de fabriek. Meedere gesprekken met zijn supervisor leverde de volgende reactie op: " We kunnen u dit abbo nog 1 jaar aanbieden, gaat u daarmee akkoord?"

Geregeld dus :)

(Dit gaat waarschijnlijk niet op voor bovenstaande persoon, omdat die van een niet sim only naar sim only gaat.(
Pagina: 1