Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Vista mappen openen (2).

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 10:54
Na aanleiding van mijn vorige topics, waar werd verwezen naar paginas die uitleggen hoe je de ownership neemt via de Beveiliging tab bij eigenschappen van een map of bestand, heb ik nog een topic geopent.

Dit omdat ik 'Eenvoudige bestandsdeling' heb uitgeschakeld, maar nog steeds geen beveiligings tab zie bij eigenschappen van een map.
Deze melding krijg ik:

"D:\Documenten is niet toegankelijk.

Bestand of map is beschadigd en onleesbaar."

Heeft er iemand misschien nog een suggestie?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, dat je beter je huiswerk gaat doen.

Het is natuurlijk niet de bedoeling plompverloren een tweede topic te openen zonder ook maar enige verdere inzet.
Ik zie wederom erg weinig concrete inzet van jouw kant komen, en dat betekent dat ook dit keer een slotje erg dichtbij zit.

Doe eens wat beter je best om met een startpost te komen die wel voldoet aan het Windows Clients - Beleid ?

En draai eens een chkdsk, of kijk met cacls wat de rechten zijn... doe in ieder geval zelf iets in plaats van bij elke *** een vraag stellen die je ook zelf met wat uitzoekwerk kan beantwoorden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.