Toon posts:

HP Pavillion DV6000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey
Heeft misschien iemand een HP recovery CD windows Vista OEM versie vista 32 bit btw
voor mij ?
of wie zou die kunnen uploaden ?
Ik heb namelijk de cds niet gebrand
en nu is mijn harddisk gecrasht en de hp recovery op de hardeschijf zelf werkt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 18:19 . Reden: typfout ]

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Scoor ergens een Vista 32 bits instalaltie DVD en voer tijdens het installeren je eigen OEM code van de sticker in. Verder bij HP nog even de drivers voor je notebook downloaden (via een andere machine als je internet het nog niet doet). Daarna de boel activeren en je hebt weer een draaiende Vista, zonder alle extra zooi die HP er op gooit.

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 23-11-2008 18:41 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik dan geen speciale Drivers nodig voor de harddisk ?
ik had dit probleem namelijk wel met mijn nc6320

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Voor mijn dv7-1080ed heb ik geen speciale drivers nodig voor Vista. Gebruik ik wel de Intel drivers, dan is Vista na de installatie na 10 minuten nog niet opgestart :+

Trouwens Vista is wel makkelijker met het toevoegen van drivers dan XP. Bij vista kun je de drivers op een USB stick zetten en dan bij de instalaltie de USB stick plaatsen en je kunt de drivers er van af halen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
megatronics schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:28:
Voor mijn dv7-1080ed heb ik geen speciale drivers nodig voor Vista. Gebruik ik wel de Intel drivers, dan is Vista na de installatie na 10 minuten nog niet opgestart :+

Trouwens Vista is wel makkelijker met het toevoegen van drivers dan XP. Bij vista kun je de drivers op een USB stick zetten en dan bij de instalaltie de USB stick plaatsen en je kunt de drivers er van af halen.
top kga gelijk op zoek naar een vista oem cd.
bedankt voor de snelle reactie
klaat even weten of het is gelukt.