Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trojan Horse Agent.AMDK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb weer een probleem ik heb een tojan horse agent.Amdk op me computer hij kwam in 1 keer zo uit het niets. Ik weet niet wat dit virus is maar hij zit in system32\nvaux32.dll
Ik gebruik Avg 8.0 als virus scanner. Is er iets aan te doen hoe ik dit moet oplossen?

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30

Onbekend

...

Als je een virusmelding krijgt, kan je altijd op de bestandsnaam in Google zoeken.
Je ziet dan vanzelf of het wel echt een virus is, en hoe je hem kan verwijderen.
http://www.google.com/search?q=nvaux32.dll+&btnG=Zoek

Speel ook Balls Connect en Repeat

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Begin eens door te [google=nvaux32.dll].

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Kan AVG hem niet gewoon verwijderen trouwens?

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij kan hem verwijderen maar dan krijg ik een melding dat er staat somige bestanden kunnen niet worden verwijderd. En zoeken op google had ik al gedaan was er niks wijzer op geworden want er staan een hoop sites die er niks mee te maken hebben. Is er iets aan te doen systeem herstellen lukt ook niet. Hij geeft heletijd aan dat het mislukt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 16:57 ]