• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
Ik (photoshop/grafische n00b) ben nu bijna 2 uur bezig om een kubus te maken die uit puzzelstukjes bestaat maar eens weer wordt bewezen dan ik hier euh niet goed in ben :(

Ik wil in mijn presentatie een kubus tonen bestaande uit 4, 3d puzzel blokken die ik 1 voor 1 in beeld wil laten komen...zoiets, erg mooi, maar dit is een best duur kubusje :(

http://www.presentationlo..._powerpoint-templates.jpg

iemand toevallig een kubus liggen voor me?
psd-tje zou erg nice zijn...dan kan ik daar mee verd om de kubus wat mooier te maken...het echt maken van die puzzelstukjes lukt me niet :'(

Verwijderd

Maak een kubus (of pak die uit je voorbeeld)
Maak een nieuwe layer met je puzelstukjes voor een van de zijden
Warp deze in het goede perspectief over de zijde heen
Herhaal voor de andere zijden

En anders zijn er vast wel tutorials te vinden via google oid om je beter te helpen

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:25
Echt heel irritant dit! Ik zag dat plaatje en kon zo uit m'n hoofd niet bepalen of het nou wel of niet een puzzel was die in elkaar te zetten is. Ik moest het weten en heb het hele ding probeerd in Sketchup te zetten om erachter te komen. Conclusie: het plaatje is te reproduceren, alleen het 'binnenste' van de puzzel ziet er nasty uit. M.a.w.: model onwijs dirty gemaakt, nog geen idee of het nou een mogelijke puzzel is of niet. 8)7

Anyway, 5 minuten verder heb je dan zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.hansroest.com/upload/GoT/cube.jpg

Eigenlijk had je dit als TS ook wel even zelf gekund, maargoed, ik share het model dan ook maar meteen even anders is het zo lullig :)

Model staat hier...

Met lagen enzo kan je dan zelf wel e.e.a. maken....

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan waar vind ik... of kan iemand even... vragen; in de Devschuur® maken we zélf en helpen we elkaar met maken. Dit topic vraagt om kant-en-klare bestanden en dus moet ik het sluiten.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.