Al enige tijd ben ik in het bezit van een HTC s710. Gister heb ik deze voor het eerst sinds lange tijd uit gehad. Bij het aanzetten was het beeld geroteerd, alsof het toetsenbord uitgeschoven zou zijn (wat niet het geval is). Bij het uitschuiven van het toetsenbord, roteerd het scherm naar de positie zoals het moet zijn als het toetsenbord niet uitgeschoven is. Het roteren bij uitschuiven werkt dus precies omgekeerd.
Het HTC screm en het Windows mobile logo scherm zien er nog goed uit. Bij het invoeren van de PIN code verspringt het scherm.
Heeft iemand dezelfde ervaring gehad en/of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Dingen die ik reeds heb uitgevoerd:
- Harde reset
- ROM flash (nu versie 1.34)
- Gezocht naar freeware tools die het scherm kunnen roteren (zonder geslaagd zoekresultaat)
Het HTC screm en het Windows mobile logo scherm zien er nog goed uit. Bij het invoeren van de PIN code verspringt het scherm.
Heeft iemand dezelfde ervaring gehad en/of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Dingen die ik reeds heb uitgevoerd:
- Harde reset
- ROM flash (nu versie 1.34)
- Gezocht naar freeware tools die het scherm kunnen roteren (zonder geslaagd zoekresultaat)