Telfort webmail: map prullenbak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:38
Ik ben van plan om Telfort webmail te gebruiken voor het lezen van mijn e-mails.

Nu kom ik een probleem tegen, waarvan ik via google nog geen oplossing gevonden heb.

Als ik een e-mail bericht wil verwijderen dan selecteer ik het bericht en druk op de prullenbak knop. Het bericht krijgt dan een enveloppe icoontje met een rode kruis erdoor. Zo ver zo goed, maar het bericht wordt niet automatisch verplaatst naar de map prullenbak. Bij mappen heet de prullenbak Thrashcan. Ik moet handmatig het bericht selecteren en deze vervolgens verplaatsen naar de map Trashcan om deze in de prullenbak te doen belanden.

Dit laatste wil ik niet handmatig doen. Ik wil dat als ik op prullenbak klik het geselecteerde bericht automatisch in de map prullenbak verdwijnt.

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30

BCC

Dit is al zeker een jaar zo. Mailtjes naar de helpdesk leveren niet veel meer op dan 'dat werkt zo'. Maak er dus nu maar geen gebruik meer van.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Doet-ie dat niet automatisch als je uitlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Belangrijk even om te weten welke webmail software Telfort gebruikt ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:38
Ik weet niet welke software Telfort webmail gebruikt, maar ik kom in de help regelmatig verwijzingen tegen naar Toucansurf.