Vista 64bit vreemd verschijnsel

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:47
Ben er dagen mee bezig geweest maar kan het gewoon niet vinden. Dit mijn probleem:

Ik heb 2 PC's met Vista 64bit. De 2e PC gebruik ik vaak om TV te kijken (MCE) als ik met de andere bezig ben. Als ik iets doe wat de eerste PC belast, stop MCE even (op de 2e PC) totdat de 1e PC weer klaar is. Zo iri, en kan het niet vinden.. iemand een idee waar dit vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-10 11:43
wat is datgene dan waarmee je pc 1 belast? En (hoe) zitten ze met elkaar in een netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
maniak schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:04:
iemand een idee waar dit vandaan komt?
Laat me raden: je speelt bestanden op PC2 (MCE) af die op PC1 staan? En dan vind je het gek dat PC2 even stottert als PC1 zwaar belast wordt?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:47
RobIII schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:53:
[...]

Laat me raden: je speelt bestanden op PC2 (MCE) af die op PC1 staan? En dan vind je het gek dat PC2 even stottert als PC1 zwaar belast wordt?
Sorry, ik vind deze opmerking helemaal misplaatst, zeker gezien dat je een moderator bent! :(

De 2 PC's hangen in een normaal netwerk voor internet sharing. Ze delen onderling geen bestanden, geen drives helemaal niets. Ze draaien allebij Vista Ultimate 64bit (legaal!) waarbij de PC waarop ik TV kijk een Hauppage tuner kaartje in heb zitten.

Configuraties van mijn PC's:

PC 1:
Intel Q9450
8GB mem
Ati 4870 512MB
Creative X-Fi geluidskaart

PC 2:
Intel Dual Core 920
2GB mem
Nvidia 7950GTO
Happauge TVR-150 tunerkaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:19
maniak schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:32:
[...]

Sorry, ik vind deze opmerking helemaal misplaatst, zeker gezien dat je een moderator bent! :(
Omdat hij dit summiere topic een overzichtelijke samenvatting geeft? Ik zou hem bedanken als ik jou was

[ Voor 0% gewijzigd door Tha_T op 24-11-2008 11:35 . Reden: spelling... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wow. hoho.

Laten we maar even opnieuw beginnen, en om ervoor te zorgen dat we niet weer dergelijke vragen moeten stellen is het dan wel zo verstandig een completere startpost te maken die niet zo open is voor meerdere interpretaties.

Eigenlijk dus datgene wat er in het Windows Clients - Beleid ook van je gevraagd wordt.
Let dan ook even op het correct kiezen van je topictitel, want de huidige laat ook nogal wat te wensen over.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.