extra hardeschijf laptop dell vosto 1700

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 16:04
Goededag,

Ik wil graag een extra hardeschijf plaatsen in mijn laptop (dell vostro 1700).
Maar de hardeschijven van dell zijn duur en langzaam dus wil ik er gewoon 1 in de winkel kopen. De Western Digital WD3200BEKT (Bulk, 9,5 mm, Scorpio Black) of Western Digital WD3200BJKT (Bulk, 9,5 mm, Scorpio Black) ik weet het verschil nog niet wie wel?
Maar kan ik deze gewoon in mijn laptop plaatsen of heeft dell aparte aansluitingen? Is het metale plaatje wat over mijn hardeschijf zit om heb vast te maken er staandaard bij of is dat voor elke laptop anders?
Dus ben ik verplicht te kopen bij dell of kan ik er gewoon 1 in de winkel halen met alle spullen er bij om hem te monteren.

Verwijderd

Je kan er gewoon 1 in de winkel halen.

WD externe schijven zijn prima, je kan kiezen (i.g.v. een laptop) voor USB of LAN, laatste is sneller maar wel iets duurder.

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 16:04
Het gaat bij mijn wel om een interne hardeschijf. ik weet niet of grizzlybeer dat heeft begrepen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke hdd je moet kopen is iets dat je prima zelf uit kunt zoeken aan de hand van de eisen die je stelt, de specificaties van de schijven en reviews die erover te vinden zijn.
Wil je weten wat er in je notebook gezet kan worden, pak de specificaties van dat ding erbij en je kunt het opzoeken.

Omdat we verwachten dat je dit soort zaken eerst zelf uitzoekt voordat je een topic opent gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.