Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 22:39

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Sinds een half jaar heb ik een JVC KD-BT11 autoradio. Prima ding, en doet alles wat hij moet doen. Muziek streamen gaat op zich goed via bluetooth vanaf mijn telefoon (SE W960i). Alleen wordt de muziek info niet weergegeven op het display. Terwijl dat volgens mij wel moet kunnen maar er blijven alleen maar wat streepjes staan...

Voor zover ik kan nagaan komen de protocollen wel overeen met elkaar, maar op het internet kan ik niets vinden wat dit probleem zou kunnen verhelpen. Zelf dacht ik dat het wellicht een instelling is of misschien een software update. Volgens de JVC website kan je de radio updaten met een cd-rom, maar zo'n cd-rom is nergens te vinden... 8)7

Heeft iemand een idee, want ik stoor me er toch wel aan :(

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Niemand die een idee heeft? :$

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Informatie van de artiest/titel enzo zal niet gaan werken, dat werkt geloof ik alleen met 1 of 2 bluetooth headsets van SE zelf. Beste wat je kan krijgen is waarschijnlijk de naam van je telefoon in het display, dat is dan ook nog eens iets wat je op de radio zal in moeten stellen. Zo ging het wel bij m'n pioneer 65BT in ieder geval.

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Dat is best wel balen dan... ;(

Verwijderd

Snijkoek schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:08:
Sinds een half jaar heb ik een JVC KD-BT11 autoradio. Prima ding, en doet alles wat hij moet doen. Muziek streamen gaat op zich goed via bluetooth vanaf mijn telefoon (SE W960i). Alleen wordt de muziek info niet weergegeven op het display. Terwijl dat volgens mij wel moet kunnen maar er blijven alleen maar wat streepjes staan...

Voor zover ik kan nagaan komen de protocollen wel overeen met elkaar, maar op het internet kan ik niets vinden wat dit probleem zou kunnen verhelpen. Zelf dacht ik dat het wellicht een instelling is of misschien een software update. Volgens de JVC website kan je de radio updaten met een cd-rom, maar zo'n cd-rom is nergens te vinden... 8)7

Heeft iemand een idee, want ik stoor me er toch wel aan :(
Ik heb hetzelfde toestel, met hetzelfde probleem.
Als ik een MP3 CD speel, krijg ik wel de TAG-info.
Het rare is.... Hiervoor heb ik een Japans/USA model gehad (KD-BT11-j-version).
Dit toestel gaf WEL de TAGinfo door via bluetooth (met dezelfde GSM !)
Het moet dus volgens mij iets met de software zijn.

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 05:12

Gaitman

The Real One

Ik heb hier exact hetzelfde probleem. Ik weet niet of hier iemand nog een oplossing heeft gevonden?
Pagina: 1