Error Checking & Correcting (kan vertiefde bit's opsporen en éénbits fouten herstellen) Is echt niet sneller of zo, wordt veelal in servers gebruikt.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Het is iets langzamer dan gewoon geheugen, alleen hoorde ik hier iemand roepen dat ie geen stabiel systeempje zonder ecc in elkaar kon zetten
Registered werkt niet op de meeste chipsets en als ik de topictitel mag geloven heb jij dat toch echt gekocht. Jammer als het niet werkt, want ook in de servermarkt raak je het niet meer kwijt...
ECC is niet echt veeeeeeel beter dan normaal geheugen, maar misschien vind jij het wel vet
ECC is niet echt veeeeeeel beter dan normaal geheugen, maar misschien vind jij het wel vet
Bericht hierboven
Dan helemaal niet meer werken? Of alleen als 'gewoon' geheugen?
Ik krijg een MSI-6309, is die nieuw genoeg, of anders stop ik ze in m'n A7V (moet toch kunnen?)
Ik krijg een MSI-6309, is die nieuw genoeg, of anders stop ik ze in m'n A7V (moet toch kunnen?)
niet echt
je mobo moet wel ondersteunen
geef maar aan mij
mijn p2 266 ondersteund het wel
ruilen tegen mijn "normale" Dimms
je mobo moet wel ondersteunen
geef maar aan mij
mijn p2 266 ondersteund het wel
ruilen tegen mijn "normale" Dimms
www.kuiphuis.nl
Och ja, had ik overheen gelezen. Registered SDRAM werkt inderdaad niet, zoals F_Diemel aangeeft, in de huis-tuin-en-keuken borden zoals wij ze normaal gesproken hebben. Je moet gewoon unbuffered stuff hebben. Pechvogel. Of je schaft je een SuperMicro aan met ServerWorks chipset; heb je toch wat aan die 2 vette 64MB ECC registered DIMM's
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Als ik m'n mobo krijg stop ik ze erin en kijk of ze werken, zoniet, dan ruil ik ze in of stuur ik ze terug.
Pagina: 1