Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Firefox wordt geselecteerd zodra ik tik?*

Pagina: 1
Acties:

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Beste,

Start net mijn PC op, en merk het volgende. Als ik dit nu typ reageert mijn toetsenbord soms niet. Dit komt doordat Windows Vista telkens mijn Firefox selecteert en weer de-selecteert. Daardoor verdwijnt de cursor om de ca. 5 sec. uit het typ vlak. Ook gebeurt dit bij programma's als MSN. Heel vervelend zoals je kunt voorstellen. Weet iemand hoe dit op te lossen is? De titelbalk van mijn Firefox verspringt ook telkens van donker naar licht blauw. Of te wel geselecteerd, en gedeselecteert.
Alvast bedankt,

Verwijderd

Zijn er geen verdachte processen die aan het lopen zijn? Heb je evt. al es met een (gratis) malware- of virusscanner een scan gedaan?

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Ik heb standaard AVG draaien, ga nu eens naar processen kijken, voor zover ik weet geen verdachte processen. Iemand eeen ander idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit klinkt als een bekend probleem wat volgens mij door Firefox veroorzaakt wordt; of daar iig manifesteert. Zet 'Search for text when I start typing' eens uit in je voorkeuren; is het probleem dan opgelost?

Ik pas ook je topictitel nog even aan

Selectie probleem windows schermen > [Vista] Firefox wordt geselecteerd zodra ik tik? *

[ Voor 25% gewijzigd door Spider.007 op 23-11-2008 13:14 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate