Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Irritante youtube popup

Pagina: 1
Acties:

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Sinds een paar dagen kan ik eigenlijk niet meer normaal gebruik maken van youtube. Bijna elke pagina wordt geblokkeerd door een hele irritante popup. Nouja.. tis niet echt een popup, maar de pagina is gewoon leeg en er staat alleen maar een banner op met reclame voor youtube live. Op m'n iphone heb ik nergens last van.
Ik heb geen virus/spyware voor zover ik kan zien, en het ik kan er verder op internet ook niets over vinden. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Hallo met Tim

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:53

mace

Sapere Aude

Maak er eens een screenshot van?

• Pkunk
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~logte151/joetoep.jpg
De url maakt dus ook helemaal niets uit. Die blijft gewoon hetzelfde, maar de content veranderd wel. Wat dus lijkt aan te geven dat het vanuit youtube zelf gebeurt..

Hallo met Tim

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:53

mace

Sapere Aude

Ik heb net iets van een half uur op youtube rondgesurft, maar ik heb geen een keer die ad gehad. :?

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:23
Voor dit soort dingen is adblock dus een echte zegen... ;)

Wel GoT en Tweakers.net even whitelisten.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zou ipv adblock gewoon eens je pc fatsoenlijk opschonen en daarmee de oorzaak wegnemen ipv de gevolgen bestrijden, want dit komt echt niet vanuit youtube.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30

Onbekend

...

Heb je dat met elk filmpje van YouTube? Ook filmpjes van andere categorieën?
Ik had laatst gelezen dat YouTube aan het experimenteren was met reclame voor bepaalde video's.

[ Voor 11% gewijzigd door Onbekend op 23-11-2008 16:34 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Pkunk
Aikon schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:56:
Ik zou ipv adblock gewoon eens je pc fatsoenlijk opschonen en daarmee de oorzaak wegnemen ipv de gevolgen bestrijden, want dit komt echt niet vanuit youtube.
M'n pc is zoals ik al zei naar mijn weten prima schoon. Ik heb Kaspersky, Spybot, AdAware en Hijackthis erop losgelaten en die hebben niets gevonden.
Onbekend schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:33:
Heb je dat met elk filmpje van YouTube? Ook filmpjes van andere categorieën?
Ik had laatst gelezen dat YouTube aan het experimenteren was met reclame voor bepaalde video's.
Nee, ik heb het alleen bij zoeken. Als ik gewoon op directe linkjes klik is er niets ana de hand.

Daarnaast ben ik erachter dat ik er alleen met Firefox last van heb. Als ik Chrome gebruik heb ik er geen last van..

Hallo met Tim

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Timlog schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:52:
Daarnaast ben ik erachter dat ik er alleen met Firefox last van heb. Als ik Chrome gebruik heb ik er geen last van..
'Verwijder' je Firefox profiel map eens uit Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles Even naar je bureaublad knippen/plakken bijvoorbeeld en start Firefox eens opnieuw op, er wordt nu een nieuw profiel aangemaakt en dan kan je dus kijken of het aan een geïnstaleerde plugin ligt of toch aan iets van spyware of een 'corrupte' Firefox installatie.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Pkunk
Wiethoofd schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:55:
[...]

'Verwijder' je Firefox profiel map eens uit Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles Even naar je bureaublad knippen/plakken bijvoorbeeld en start Firefox eens opnieuw op, er wordt nu een nieuw profiel aangemaakt en dan kan je dus kijken of het aan een geïnstaleerde plugin ligt of toch aan iets van spyware of een 'corrupte' Firefox installatie.
Hey, dit helpt! Kennelijk heb ik een weirde plugin ofzo..

Hallo met Tim

Pagina: 1