Hi, ik wil graag thunderbird geminimaliseerd willen laten opstarten wanneer windows opstart zonder extra software. Dus niet minimaliseren naar de tray, want dat wil ik niet.
Ik heb net dit kunnen samenstellen:
cd C:\Program Files\Mozilla Thunderbird
start thunderbird.exe
ping -n 4 localhost > nul:
cd C:\Program Files\MinUnMinAll
start MinUnMinAll.exe
Maar omdat het opstart tijd verschilt werkt die ping -n 4 localhost > nul: ook niet goed, omdat minunminall.exe steeds te vroeg opstart. Ik kan inderdaad de seconden verhogen, maar toch... ik denk dat het beter kan. Thunderbird.exe moet eerst opstarten en daarna op minunminall.exe meteen in actie kunnen schieten wanneer thunderbird.exe is opgestart. Ik heb al gezocht op google, maar daar vond ik ook geen oplossing. Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb net dit kunnen samenstellen:
cd C:\Program Files\Mozilla Thunderbird
start thunderbird.exe
ping -n 4 localhost > nul:
cd C:\Program Files\MinUnMinAll
start MinUnMinAll.exe
Maar omdat het opstart tijd verschilt werkt die ping -n 4 localhost > nul: ook niet goed, omdat minunminall.exe steeds te vroeg opstart. Ik kan inderdaad de seconden verhogen, maar toch... ik denk dat het beter kan. Thunderbird.exe moet eerst opstarten en daarna op minunminall.exe meteen in actie kunnen schieten wanneer thunderbird.exe is opgestart. Ik heb al gezocht op google, maar daar vond ik ook geen oplossing. Alvast bedankt voor de hulp.