Programma/site om geblanceerd systeem samen te stellen

Pagina: 1
Acties:

• Simply.k
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-08-2025
Hellow iedereen,

ik was me laatst wat aan het afvragen: bestaat er eigenlijk een soort programma of site dat uitrekent of je pc goed gebalanceerd is? Bv. dat je een volledig systeem in elkaar zet met allemaal mid-end onderdelen en je daar dan een 4870x2 ingooit, dat het programma je daar dan attent op maakt.
Niet dat ik dat niet zelf kan uitmaken, maar het zou het wel veel makkelijker maken voor mensen die er weinig van afweten, die naar een pc-winkel stappen om een nieuwe pc te halen en er dan toch niets van verstaan wat de verkoper tegen hen zegt.

greetz
kenny

[ Voor 7% gewijzigd door Simply.k op 23-11-2008 00:47 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

www.dell.com :+

[ Voor 95% gewijzigd door Frentik op 23-11-2008 00:55 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:55
Best Buy Guide? Waarom luisteren naar dat lulverhaal van de gladjanus bij de MM :+

Maar volgens mij is er niet zo'n soort systeem. Daarnaast zul je met nog veel meer dingen rekening moeten houden zoals eisen en wordt het al snel ingewikkeld als een product er nog niet in staat. Daarnaast is de ene CPU voor de ene taak weer beter geschikt als de ander (dan praat ik over AMD vs Intel).

Nee.. Met zoveel tweakers op GoT is er voor iedereen wel een handige jongen te vinden op loopafstand of binnen je familiekring :+

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-01 22:52
Er is op zich wel zo'n systeem. De werking is twijfelachtig maar het is precies waar de performance score in windows vista voor bedoeld is :)

Afbeeldingslocatie: http://www.setup32.com/resource-guides/images/v91870.jpg

Dat kan je alleen niet voor aanschaf doen natuurlijk ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa