Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Traag uitpakken .rar bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Hee mede-tweakers,

Ik heb een probleem, als ik .rar bestanden wil uitpakken doet hij daar ontzettend lang over.

Hij is nu al anderhalf-uur bezig met het uitpakken van een film (4.5 gig).
Er draait ook geen zware software ofzo en het cpu gebruik is ook maar 11%.

Ik draai windows vista.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.bewaarjeplaatje.nl/output/1227386642.jpg

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen ?
Alvast bedankt,
fr3z

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Hoe is de overige performance van je pc? Het lijkt erop alsof je HD's gewoon traag zijn.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, het lijkt me dat je toch wel wat meer dan alleen een screenshot kan laten zien aan vooronderzoek toch?

Op z'n minst kun je eens op die knop rammen daaronder zodat je ook kan zien wat er daadwerkelijk gebeurt, en daarmee verder zoeken.
Verder wil ik je toch even wijzen op een aantal zaken die volgens het Windows Clients - Beleid wel in je topicstart horen terug te komen maar hier afwezig zijn:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, is het veel geheugen in gebruik, sinds wanneer?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Omdat dat allemaal ontbreekt, gaat dit topic ook dicht. Je mag een nieuwe poging doen, maar verwerk dan wel de bovenstaande punten daarin.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.