Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Call of Duty 5 online rang problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeden avond

ik heb een probleem! Ik speel Call of Duty 5 online en daar kan je rank mee opbouwen.
daar zit juist het probleem ik al paar keer gehad dat me pc vast loopt meestaal doordat ik de windows key in drukt maar dat ben ik dus me rang kwijt en ik kan dus helemaal opnieuw beginnen ik al gekeken of ik save game kon vinden maar dat zie ik nergens heb iemand dit probleem ook of gehad of kan iemand me hier mee helpen want is wel vervelend dat ik niet echt kan groeien

alvast bedankt

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ten eerste zorgen dat je niet op je windows toets drukt? Daarnaast, tsja, een oplossing zodat als jij er op drukt toch je rank gespaard blijft, beetje vreemd he. Je hebt wel, iig, als het hetzelfde is als COD4 op de computer een file in je documenten waar hij je MP data in opslaat, dus ook je rank. Misschien die een keer backuppen als je ver bent? Kijk even ergens in je documenten of je een COD5 MP config file kan vinden ofzo, die even backuppen..

Verwijderd

Topicstarter
ik snap dat je er niet op moet druken maar kan niet COD5 MP config file vinden waar staan de save games weet iemand dat van call of duty 5 ??/?