Toon posts:

Nieuwe versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn versterker, een oude Denon heeft het begeven.
Steeds gaat de eindtrap eruit en hij klinkt na elke reparatie slechter.

Mijn boxen zijn JMlab van de serie profil55.

Ik wil €500 max uitgeven en wil daarvoor een stereo versterker of receiver met een
digitale uitgang voor mijn mediacenter.

Iemand enig idee welk hifi dingetje voor mij geschrikt is.
2e hands is ook ke als ik daarmee voor weinig een pachtdingtje kan scoren.

Edit: Wie weet een link naar site's waar 2ehands topspul wordt aangeboden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 14:08 ]

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:53

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Kijk eens op hifi.nl bij tweedehands.

Daarbij, wat heb je zelf gezocht, gevonden en waar zit je aan te denken?

En, wat bedoel je met een 'digitale uitgang voor mijn mediacenter'? Ik gok erop dat je een digitale ingang bedoelt?
En waarom zou je dit digitaal willen?

Life is not about specs, it is about joy!

• PA4MW
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:46
Beste,

Voor 500 euro kan je veel leuke dingetjes kopen. Vooral 2de hands. Een versterker welke ik je aan kan raden is de Denon PMA-1500R / RII. Ruimschoots geschikt om je speakers aan te sturen. Vaak zie je ze voor 250 á 300 euro van eigenaar wisselen. Probleem is alleen wel dat deze versterker geen digitale uit- ingang heeft. Dat zou je op kunnen lossen door een een goede DAC bij aan te schaffen. Bijvoorbeeld de DA-500 van Denon. Kost meestal tweedehands rond de 125 euro, helaas wordt deze DAC alleen niet erg vaak aangeboden. Uiteraard zijn hier ook goede andere alternatieven voor. Ik check vooral vaak marktplaats voor leuke aanbiedingen, maar ook HiFiforum.nl is een leuke site!

[ Voor 22% gewijzigd door PA4MW op 22-11-2008 14:28 ]

Verwijderd

Ik zou een denon avca10se kopen, hij kan alle digitale formaten verwerken (behalve DTS HD) en voor stereo gebruik is hij ook zeer goed. Was het op 1 na hoogste model van Denon uit 2001 dacht ik. Echt een pracht ding, ze kosten rond de 400 euro op marktplaats.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi willemmmm,

Welkom op GoT. Ik wil je even wijzen op Het algemeen beleid en AUD beleid. Daar kan je lezen dat op dit forum eigen inzet gewenst is.

Jouw post bestaat uit "ik heb 500 euro, zeg me wat goed is"... Vandaar dat deze post ook dicht gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.