Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:31

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Hallo, ik heb zo snel niks kunnen vinden over de google phone op dit forum dus vandaar dat ik er een topic over open.

Ik heb gisteren een g-phone gekregen van mijn broer uit amerika. Nu zit er een unlock code bij. Ik weet niet precies wat deze doet. Hij kan of dan geunlocked worden van de provider t-mobile (tis een t-mobile phone). Of hij kan dan gebruikt worden in europa denk ik.

Probleem is alleen dat hij nergens contact mee maakt. Niet met internet en niet met een wireless netwerk.

Ook moet ik hem koppelen aan een gmail account, alleen kan dit niet want ik kom niet op internet. En de internet instellingen kan ik pas invullen na dat gmail account menuutje. De errorcode die ik krijg is "network unlock request unsuccesfull".

Weet iemand hoe ik dat ding kan unlocken?

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Helpt dit?

Ik neem aan dat je later gewoon er zelf een g-mail account aan moet hangen.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.