Toon posts:

[Apple onderwijs store] voor NCOI student?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe MacBook Pro 15,4" gaan bestellen. Ik werk zelf fulltime maar ik doe een HBO Bachelor opleiding op zaterdag bij Hogeschool NCOI. Nu vroeg ik mij af of ik daarmee ook gebruik kan maken van de Onderwijs store.
Op de Apple site zelf staat: Ik ben ouder dan 18 jaar en student aan een universiteit, HBO of andere onderwijsinstelling, leerkracht·of anderszins werkzaam in het onderwijs.

Daar voldoe ik wel aan. Echter staat er in de Algemene voorwaarden:
"Om een bestelling te plaatsen via The Apple Store en in aanmerking te komen voor de speciale prijzen die gelden voor het onderwijs, moet u hetzij als student een voltijd- of deeltijdstudie volgen, 18 jaar of ouder zijn en beschikken over een studentenkaart van een onderwijsinstelling in Nederland"

Ik sta gewoon bij Hogeschool NCOI ingeschreven etc maar ik heb daar geen studentenpas van. Zouden ze hier moeilijk over gaan doen als ik als bewijs gewoon m'n inschrijvingsbewijs van het NCOI voor een HBO Bachelor opleiding instuur? (als ze hier naar vragen)

Wellicht heeft iemand anders hier al ervaring mee, kon op Google niks vinden hierover.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:14
Ik heb zelf al een aantal keer wat via de Apple Educational Store gekocht, en is nog nooit naar formaliteiten gevraagd. Het kan zijn dat je steekproefgewijs gekozen wordt, maar dan is een bewijs van inschrijving, een formulier van de IBgroep o.i.d. ook goed neem ik aan.

Mijn moeder heeft wel een keer bij een retailer als onderwijs-medewerker wat gekocht, daar heeft ze een copie van loonstrook of iets dergelijks moeten overhandigen, als zijnde bewijs. Een echte 'pas' hoeft niet persé voor zover ik weet!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb zelf mijn macbook met studentenkorting bestel via surfspot.nl die verwijst volgens mij gewoon naar de educational store van apple. Ik moest hiervoor alleen inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord die ik ook gebruik voor de webmail en dergelijke van de hogeschool (inholland in mijn geval). Er werd verder niet naar bewijs van inschrijving of kopie van schoolpas gevraagd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bianca op 24-11-2008 14:30 ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:14
Bianca schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:30:
Ik heb zelf mijn macbook met studentenkorting bestel via surfspot.nl die verwijst volgens mij gewoon naar de educational store van apple. Ik moest hiervoor alleen inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord die ik ook gebruik voor de webmail en dergelijke van de hogeschool (inholland in mijn geval). Er werd verder niet naar bewijs van inschrijving of kopie van schoolpas gevraagd.
Ja, die gegevens heb je nodig om in te loggen op surfspot. Eenmaal ingelogd hier zijn ze er ook 100% van verzekerd dat je staat ingeschreven bij een dergelijke onderwijsinstelling.
Wat hier bedoeld wordt is de onderwijsstore bij apple.com of bij een certified apple dealer...

Om het zeker te weten kan je even de apple-lijn bellen, die kunnen het je zo uitleggen!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 21:50

philipnorth

Zeg maar Danny

Bij Stonehouse in Woerden moest ik mijn collegekaart laten zien inderdaad.
Dus ik zou het gewoon even navragen.
Ik volg mijn HBO opleiding niet bij NCOI, maar bij NOVI, en zij hebben mij ook gewoon een officieel document van inschrijving (op mijn verzoek) gestuurd.
Wellicht dat NCOI zoiets ook kan doen voor je?

Was gewoon een bericht van: wij verklaren dat blablabla student ingeschreven enzo.
Op hun papier.

-Xbox Gamertag: Dbongers