Een link parsen naar een NZB bestand ?

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 16:24

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
Ik heb een eigen usenet forum en ik wil hierin een eigen NZB search systeem maken.
Natuurlijk bestaan er al veel NZB search site's, maar we willen onze eigen leden goed bedienen.
Dus dan hoeft niemand van onze site af te gaan om dan ergens anders een NZB bestand aan te maken.
Ik heb daarom een bekend NZB search website gevraagd om een samenwerking en dit willen ze wel doen.
Ze sturen mij dan een link wat ik doen moet laten parsen naar een NZB bestand ?
Maar we snappen niet hoe we met de link dat hun geven een NZB kunnen laten parsen.
Is er hier iemand die weet hoe dat moet of een website weet waar we dit kunnen lezen ?
Ze willen ons dus helpen met die header gegevens, maar ze willen of kunnen niet uitleggen hoe ik daarvan een index kan krijgen zodat mensen met deze index een NZB file kunnen maken.

Voorbeeld link:
http://www.xxxxxx.nl/usen...4&group=alt.binaries.hdtv

Dan krijgt je zo'n lijst met gegevens:

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/2265/indexrd5.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door danplo op 22-11-2008 02:52 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Probeer de NZB-specificatie eens.
Krijg je ook de segmenten te zien (buiten beeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 22:57

pietje63

RTFM

MIsschien handig:
http://www.bokko.nl/projects/php-nzb-generator

p.s. iets meer info van wat je al gedaan en gezocht hebt mag m.i. wel.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 16:24

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
We zijn een tijdje bezig geweest met Ikbin.
Dat is een open search script voor binaries search.
Maar hiermee moet je zelf een database opbouwen.
Alleen wij willen via zo'n link als hierboven gegeven de index te zien krijgen.
En dat de leden een NZB kunnen aanmaken, en dit gaat dan via de database van dat NZB provider.
Maar we zullen de hierboven gekregen tips en links bekijken en uitproberen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Naast dat de doelstelling van je forum wat dubieus is plaats je ook nog een een vraag zonder verder zelf enige moeite te doen. Of je hebt zelf al wel het 1 en ander geprobeerd maar dat laat je totaal achterwege in je post. Hier op GoT gaan we er vanuit dat je zelf al wat zaken hebt geprobeerd en dat je ook aangeeft wat daar dan allemaal niet mee lukte of waarom het niet voldeed. Je loopt hier al behoorlijk lang rond dus dat zou je toch echt moeten weten. Lees voor een volgende keer aub PRG Beleid enHet algemeen beleid #topicplaatsen eens door waarin dat allemaal wordt uitgelegd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.