Bluray Transformers en problemen met BD-P1500??

Pagina: 1
Acties:

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:34
Ik weet niet zeker of ik het bericht hier kan plaatsen, maar ik vertrouw op de moderators om hem eventueel te verplaatsen.

Is er iemand op tweakers.net met een Samsung BD-P1500 en de bluray disc die onderstaande kan bekrachtigen of neer kan halen...

Ik heb grote problemen om disc 1 van de bluray Transformers te starten op mijn Samsung BD-P1500.
Het probleem is hetvolgende:
- disc begint te loaden en download als eerste bd-live spul van internet
- taalkeuze voor disc
- paramount hd-intro
- zwart beeld, bluray is niet meer vooruit te branden.... ik weet dat op deze plek de 'vooral niet kopieren etc.' waarschuwing in beeld komt.

Probleem is, soms loopt ie wel door, maar in de meeste gevallen niet. Soms helpt het om ff disc 2 te starten en daarna te switchen naar disc in, maar meestal blijft die hangen op die plek.
Soms helpt het om 24fps uit te schakelen, de film te starten en weer in te schakelen.. maar dat is ook maar af en toe.
BD-Live uitschakelen heeft geen nut gehad.

Samsung kan me niet echt helpen lijkt. Mensen van de helpdesk die ik aan de lijn krijg zijn van mening dat de bluray speler defect is. Maar andere blurays speelt hij vooralsnog perfect en zonder problemen af. Ook Ironman, die ook bd-live gebruikt. Ze vermoeden dat een software update zou helpen (ipv een firmware update.. wist niet dat daar verschil in zat bij hardware...). Kreeg vervolgens een ander nummer en dat bedrijf meldde dat ze niets aan dit probleem konden doen omdat ik de laatste firmware al heb.

Paramount Beneluxe, die de disc uitgeeft, laat op dit moment nog niets van zich horen op verzonden emails....

Dus probeer ik nu te achterhalen of mss de disc gewoon fout is. Dus bij deze de vraag of iemand met een BD-P1500 mss dezelfde problemen heeft met de nederlandse Transformers bluray.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Niet echt een hulp maar toch :+ Mijn mijn Sony BDP-S350 heb ik met die BR film geen probleem.
Misschien ligt het inderdaad aan de firmware maar dan zul je geduld moeten uitoefenen denk ik :?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met die speler, maar eigenlijk met eender welke schijf ik probeer.

Ik heb hem net gekocht bij MediaMarkt en ben onderweg gestopt in Videoland om enkele Blu-Ray schijven te huren (The Dark Night en Wanted), maar die eerste speelt hij heel soms af, de tweede helemaal niet. Dan zegt 'ie na een hele tijd te hebben geladen dat 'ie de schijf niet kan afspelen en spuwt hij hem terug uit. Erg jammer.

Zo dadelijk terug naar de winkel ermee.

EDIT: net terug, heb direct een nieuwe meegekregen; deze doet het perfect.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 20:28 ]