Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het lijm op een dempmat, wanneer droog ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag deze gekocht:
http://www.pcsilent.nl/nl..._Dempmat_PCS-DM2.205.html

Om een paar te grote open roosterplekken van me pc dicht te maken, probleem is dat als ik het papier van de lijmkant haal en hem plakt het door het rooster veel stof erop zal komen en dus voor altijd vast blijft zitten, een vies gezicht, gezien ik ze niet hoef te plakken omdat het voornamelijk het bovengedeelte is waar ik hem tussen de twee lagen van me pc kan leggen wil ik weten of iemand hier weet hoelang het duurt voordat het lijm opgedroogd is vanaf het moment dat ik het afdekpapier wat erop zit eraf haal ? dat is geel en kan ik er niet op laten zitten, ivm met kleur omdat je dan een heel geel vlak zie door je rooster heen en dat dat papier niet gemaakt is om mee de kast in te gaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 00:45 ]

• Michiel86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11 22:44
een van de redenen dat deze matten geluid zo goed absorberen is door de hoekige / kegel vormen. hierdoor word het opp. vergroot waarmee geluid beter kan worden geabsorbeerd. als je dit schuim dus tussen twee lagen verwerkt zullen de matten niet optimaal werken.

ik zou het afdekpapier van de matten afhalen en vervolgens op de plek waar de roosters komen iets plakken wat er wel fraai door de roosters uitziet (bv zwart papier) . dan kan je de mat met het overige sticky gedeelte tegen je case aanplakken

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15

rdejongjr

Gnome

Je kunt op het gedeelte wat voor het rooster komt een stuk zwart papier op de tape van het dempingsmateriaal plakken, kan er geen stof meer aan hechten.

Dat spul blijft erg lang plakken, net als plakband zeg maar.
(oeps te laat)

[ Voor 3% gewijzigd door rdejongjr op 24-11-2008 00:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik er speciale tape dat ik heb erop doe.