Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo Live tv en game tegelijkertijd gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• needforspeed
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 22:20
Hallo, ik had al eens gekeken bij een paar topics over dual monitor setups, en op google....
Maar ik kon helaas niet 123 het antwoordt op me vraag vinden.

Me probleem ziet als volgt uit, ik ben sinds kort ziggo live tv player aan het gebruiken. Het werkt allemaal heel fijn, maar als ik dan op me primairie scherm een spel ga spelen (generals zero hour bijvoorbeeld) dan zou ik het leuk vinden als ik dan toch nog me programma's op tv kan volgen.

Maar ergens wil het me niet lukken om de ziggo speler over te halen om beeld te blijven geven naardat ik het spel geboot heb. Het geluid blijft wel gewoon doorgaan. Zie ik nu iets over het hoofd, gaat het eigenlijk wel? :?

Je kunt tenslotte ook meerdere films tegelijk afspelen, ik weet alleen niet hoe dat verhaal veranderd nadat je een spel hebt opgestart. Ik heb meestal op me tweede scherm ventrilo, taakmanager en msn aanstaan en die doen het ook probleemloos.

• needforspeed
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 22:20
één klein voorzichtig schopje.... zou het nu zijn omdat niemand het weet, niemand het boeit... of is de vraag zo stom? :P :P :P