Toon posts:

Vage bufferunderun

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een dag iets heel vaags:
Als ik een cd wil fikken (philips 3610)
gaat dde leadin allemaal prima maar als de "main thread" geschreven moet worden doet ie dat niet en geeft ie naa een min of 2 een bufferunderun oid error terwijl me pc staat te idlen op winamp na wat normaal ook altijd goed gaat.

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-03 14:11
Daar heb ik ook al een halfjaar last van :(
Ik heb een Aopen CRW9624

Verwijderd

Topicstarter
Jij kan dus ook geen gelukte cd's krijgen ofwel?

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 07:14
Een dik twee jaar geleden had ik een Philips 3610 gekocht. Na een half jaar cd's branden kreeg ik last van buffer underruns, terwijl ik zeker wist dat dit niet mogelijk was. Het rare ervan is dat, naar mate ik meer cd's brande, meer buffer underruns had. Terwijl CD-RW altijd goed ging. Ik kocht verschillende merken cd's, maar niets hielp. Totdat ik terug ging naar de leverancier Dangremond (is nu helaas failiet): hij is kapot en wij repareren binnen 5 dagen anders krijg je een nieuwe. Ik kreeg dus een nieuwe....

Het probleem van een Philips 3610 is de cooling. Wanneer je achter elkaar cd's brand heb je last van verkoling van je laserkop (dat is mij uitgelegd door Dangremond). De techneut heeft mij een nieuwe Philips 3610 + een coolertje ingebouwd, en het werkt! Na twee jaar doet hij het nog! (ik heb hem verkocht aan mijn broer).