Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista]: Downloaden bestanden -> Internet Explorer crashed

Pagina: 1
Acties:

• mede
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:46
Ik heb een account voor mezelf en één voor mijn vriendin op m'n laptop met Vista Home.

Het vreemde is dat onder mijn vriendin haar account de browser crashed als ze een bijlage vanuit webmail (hotmail, werk-webmail, gmail) wil openen. Het bestand lijkt als download te starten en vervolgens een melding dat de browser gecrashed is en Internet Explorer sluit af.

Het maakt niet uit wat voor type bestand het is, maar het zijn hoofdzakelijk Office documenten die ze in haar mailbox heeft staan. Ik heb Open Office 3 geïnstalleerd staan trouwens.

Als ik hetzelfde via Firefox probeer dan werkt alles prima, geen enkel probleem. Kan het te maken hebben dat ik admin ben en zij niet? Zou wel vreemd zijn natuurlijk.

gek toch? iemand een idee?

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mede schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:10:
Ik heb Open Office 3 geïnstalleerd staan trouwens.

[...]
Kan het te maken hebben dat ik admin ben en zij niet? Zou wel vreemd zijn natuurlijk.
Zou zomaar kunnen :)
Je kan het even testen door vanuit een elevated commandprompt
net localgroup administrators <usernamevanjevriendin> /add
te doen, en haar dan laten aanmelden en testen :)
Misschien moet OOo3 nog wat instellingen in haar usersettings doorvoeren en kan dat nu niet.

Verwijderen uit de administrators groep doe je dan weer door
net localgroup administrators <usernamevanjevriendin> /delete
.

[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 21-11-2008 22:14 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mede
alt-92 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:13:
[...]

Zou zomaar kunnen :)
Je kan het even testen door vanuit een elevated commandprompt
elevated commandprompt? ;) klinkt stoer, is gewoon start->uitvoeren cmd neem ik aan? Commando's lijken goed te gaan, maar helaas lost dit het probleem niet op. OO3 heeft al een profiel onder haar account aangemaakt. Vreemd he?

Na download van bestand wordt je browser geheel transparant, sluit af en start weer een nieuwe Explorer met de startpagina.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Virus scanner probleempje?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• mede
Merk toevallig op dat ik geen scanner meer heb draaien (foei :+ ). Ik zal AVG er maar weer eens opzetten, kijken of het daar aan kan liggen.

• mede
Yoehoe... dat was het inderdaad... AVG 8 gedownload en geïnstalleerd en probleem verholpen... Thanx voor de tip.

Pagina: 1