Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil binnenkort een HD-tv kopen om op te gamen en films te kijken.

Mijn budget is 500-700 euro, het hoeft niet een te grote te zijn want het komt op me kamer, maar dat zal ik uiteraard ook niet redden met mijn budget.

Eisen:
  • HD
  • Goed beeld
  • Prijs in mijn budget
  • Niet te klein.
Graag hulp, heb totaal geen verstand van dit soort zaken! En in de winkels lijkt het het er altijd veel minder uit te zien, ik vroeg het aan die man en die zij dat het op een goedkope kabel draaide ofzo! Klopt dit?

Graag hulp, zal het erg waarderen!

Jeroen

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heb je deze al doorgenomen?

[FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik vind het altijd leuk om van andere mensen te horen hun mening.
Maar bedankt voor je reactie.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:50
Ikzelf twijlel tussen de: Sony KDL32V4500 en de LG 32PG6000, maar ook de LG5000 serie geeft een mooi beeld en ze zijn allemaal binnen je budget, dan denk ik dat deze samen met de panasonic PX80 plasma lijn de tv's met het mooiste beeld voor dit budget zijn.

HD4Life @ Full-HD

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-12-2025
op www.kieskeurig.nl kun je leuke vergelijkingen opzetten...

been there, done that, bought the T-shirt

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:23:
Ja maar ik vind het altijd leuk om van andere mensen te horen hun mening.
Maar bedankt voor je reactie.
Maar toch zijn dit soort topics niet toegestaan op GoT. Van Gotters wordt verwacht dat ze zelf hun eisenpakket kunnen samen stellen en keuzes kunnen maken.
Verder is het allemaal subjectief en smaak gerateerd. Veel mensen vinden b.v. het beeld van Samsung TV's mooi, terwijl ik er nog nooit 1 heb gezien waarvan ik dacht: 'nou, mooi'.
Je zult zelf je keuze(s) moeten maken en pas als je een paar modellen hebt die je voor jezelf interessant vind en je kan daartussen niet kiezen omdat ze bepaalde specificaties hebben die je niet snapt, dan is dat topic-waardig.

Dus moet je toch de reeds gegeven link eens doornemen en in persoon naar winkels gaan om te kijken. Neem desnoods een DVD van jezelf mee om mee te testen.

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
[b][kzelf twijlel tussen de: Sony KDL32V4500 en de LG 32PG6000, maar ook de LG5000 serie geeft een mooi beeld en ze zijn allemaal binnen je budget, dan denk ik dat deze samen met de panasonic PX80 plasma lijn de tv's met het mooiste beeld voor dit budget zijn.
Bedankt!!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 11:42 ]

Pagina: 1