Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista Ultimate x64] 2de keer disk boot failure

Pagina: 1
Acties:

• MrData1054
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 20:54
Ik zit met een nogal groot probleem. Mijn computer geeft een disk boot failure, nu zijn er al verscheidene topcis over dit probleem waarvan de conclusie meestal is dat de HDD kapot is of niet goed is aangesloten. In mijn geval zou dit kunnen, maar dit is erg onwaarschijnlijk.

Ik heb namelijk nu voor de tweede keer dit probleem. De vorige keer heb ik mijn HDD opgestuurd voor RMA en een nieuwe gekregen, echter nu nog geen 3 weken later heb ik weer dezelfde kuren.

Mijn vraag is dus, wat is het probleem. Ik heb namelijk niet erg veel zin om mijn disk weer op te sturen, om vervolgens weer een nieuwe te krijgen en binnen een paar weken weer opnieuw te kunnen beginnen.

Helpt mij alstublieft,

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zonder verdere uitleg over wat er dan precies in je systeem zit (merk HDD, type, wat voor moederbord) kan niemand er echt iets nuttigs over zeggen.

Behalve dan dat je misschien eerder een hardwarematig probleem hebt zoals een incompatibiliteit met de schijf controller op je moederbord.
Bijvoorbeeld bij Samsung F1 schijven kun je op sommige Intel ICH controllers problemen krijgen.

Dus: geef wat meer specifieke informatie in je startposts, en bedenk goed of je wel in het juiste subforum zit. Als je vorige schijf vervangen is (RMA) dan is de kans groot dat er een hardwareprobleem is, en dan is WOS niet het juiste onderdeel ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device