Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia N73 met daarop Tomtom Navigator 6. Sinds de laatste update heb ik een erg zwart scherm. Nokia zegt dat dit opgelost gaat worden in een update, maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. Mede hierdoor en omdat TomTom zijn kaarten voor Navigator6 niet meer update ben ik gaan kijken naar alternatieven.
McGuider/Sigic Drive ziet er erg goed uit maar geeft ook wat problemen. Ik heb al in het forum gezocht naar personen met dezelfde problemen, maar heb nog geen oplossing kunnen vinden. Ik heb voor het testen een .. versie in gebruik en wel er eentje kopen als het de moeite waard is.
Misschien kan iemand mij helpen?

1. Als ik Mcguider/Sigic Drive opstart krijg ik een melding dat er minder dan 10 Mb geheugen vrij is en dat ik alleen regionale kaarten kan laden. Ook als ik alle andere programma's stop krijg ik deze melding. Hoe dit aan te pakken?

2. Deze is ernstiger. Bij het rijden van de route loopt het programma altijd enkele honderden meters achter op de waarheid. je bent een bocht allang door voordat de stem zegt dat je af moet slaan. In de stad is dit natuurlijk heel hinderlijk met snel wisselen van wegen. Ook op de snelweg zie je duidelijk dat de verversingssnelheid laag is. Soms blijft hij tijden op 1 positie hangen om vervolgens weer ineens verder te springen. Is dit op te lossen of heeft het te maken met mijn eerste opmerking?

Nokia N73 firmware : 4.0839.42.2.1
Mcguider/Sigic Drive versie : 7.50514 build 0/630D
RAM na opstarten Sigic en benelux geladen : 7784 Kb

Dit topic is gesloten.