Overflow:hidden werkt niet in internet-explorer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3!
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-05 14:19
Beste,

Ik ben nu bezig met een demotje te maken, alleen wil een ding mij niet echt lukken.

Ik wil een simpele slider maken die div's in en uit (een gedeelte van) het beeld schuiven.

Echter wil firefox wel alle overflow weghalen zoals verwacht, alleen internet explorer laat de overflow gewoon zien. Een voorbeeld: HIER.

Is iemand al eerder tegen dit probleem aangelopen of heeft iemand een oplossing? Post het dan even hier, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvanh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-12-2023

gvanh

Webdeveloper

Probeer de hoogte en breedte eens in te stellen op dezelfde div als waarvoor je de overflow:hidden instelt.

Als dat het probleem niet oplost ... zet eens een zoom: 1; op alle containers ... soms heeft dat magische effecten. Voor uitleg moet je even googelen op "hasLayout".

Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3!
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-05 14:19
Mocht helaas niets uitmaken. Ik heb ondertussen de <style>...</style> code ook al naar de head verplaatst waar hij natuurlijk hoort en geprobeerd met overflow-x wat verandering in de zaak te brengen, maar tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 20:57

Sebazzz

3dp

No offence maar ga eerst maar eens HTML leren voordat je je bezighoud me javascript.
Als je <style> in de body of tussen de head en body van je pagina gooit kan je beter eerst een minicursus HTML doen ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Een relatief gepositioneerd element blijft niet binnen zn container en negeert dus de overflow - in ie6