Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[KMS] Mailen via ander adres

Pagina: 1
Acties:

• Lampje
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-03 19:48
Sinds afgelopen week heb ik eindelijk mijn Kerio server draaiende gekregen op Linux Ubuntu. Mailen lukt allemaal, het komt binnen en het gaat eruit.

De webmail werkt ook perfect. Nu heb ik er 2 mapjes in aangemaakt: dj-xl.nl (voor alle *[a]dj-xl.nl mail) en stanjanssen.com (voor alle *[a]stanjanssen.com mail). Dat werkt ook allemaal prima. Het komt netjes gescheiden binnen e.d. Maar als ik nu een repley wil doen op die mail, dan stuurt hij standaard met het stanjanssen.com email adres. En dat moet eigenlijk via een dj-xl.nl email adres gebeuren.

Alle mail die binnenkomt op *[a]dj-xl.nl die wordt gewoon doorgestuurd naar [a]stanjanssen.com. En in de webmail wordt er onderscheid gemaakt in de AAN-adressen.

Graag zou ik dus mijn emailadres willen kunnen selecteren waarmee ik antwoord op emails e.d.

Kan dit worden ingesteld? Is daar een mogelijkheid voor? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee _/-\o_

• Lampje
Bump..

• Lampje
Is er echt niemand die het weet? :O

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Misschien eens proberen in NOS of Server Forum ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Ik kan dit antwoord ook wel goed gebruiken! O-)