Ik ga langzaam maar zeker naar de 10 jaar werkervaring, steeds met software development bezig geweest maar wel in een aantal verschillende rollen. De laatste tijd merk ik dat ik steeds meer belangstelling krijg voor de bedrijfsmatige en financiele kant van engineering projecten en heb ik ook een aantal cursussen in die richting gedaan.
Het probleem van cursussen is dat ze je honger maar tijdelijk stillen
Met mijn nieuwe skills wil ik ook graag wat gaan doen in mijn dagelijkse werkzaamheden.
De meest "gebruikelijke" carrierepaden voor software engineers, architectuur en project management, bieden wat mij betreft te weinig op dat vlak. Aan de ene kant zijn er ook functies die meer aan de financiele kant zitten (EDP auditor bijvoorbeeld), maar dat zou bijna een volledige omscholing zijn waarbij mijn werkervaring niet veel meer waard is.
Ik vraag me dus af of er een middenweg is te vinden. Iemand ervaring op dit gebied?
Het probleem van cursussen is dat ze je honger maar tijdelijk stillen
De meest "gebruikelijke" carrierepaden voor software engineers, architectuur en project management, bieden wat mij betreft te weinig op dat vlak. Aan de ene kant zijn er ook functies die meer aan de financiele kant zitten (EDP auditor bijvoorbeeld), maar dat zou bijna een volledige omscholing zijn waarbij mijn werkervaring niet veel meer waard is.
Ik vraag me dus af of er een middenweg is te vinden. Iemand ervaring op dit gebied?