[.NET]Server Application Unavailable tijdens debuggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zit al een tijdje met het probleem dat als ik een website aan het debuggen ben, de de 'pijl' op de breakpoint blijf hangen en ik een 'Server Application Unavailable' pagina voorgeschoteld krijg:
An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.
Er staat niets in de eventlog en een refrsh 'doet' niets. Een IISRESET is nodig om weer iets te kunnen bekijken.
Het probleem is dus dat ik niet kan debuggen en ik de reden niet weet. Met de informatie die ik heb, heb ik niets kunnen vinden.

Nog wat aanvullende gegevens:
- Windows2003 sp2
- IIS6
- VS2005, .NET 3.0 sp1
- Alleen de managed code wordt ge-attached
- ASPNET heeft fullcontrol op de folder "Temporary ASP.NET Files" en op de application folder

Het probleem treedt niet altijd op. Een herstart helpt niet en het lijkt willekeurig. Het kan optreden in de code van de site of in een project in dezelfde solution.

Wie kent dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mmm, het lukt nu weer... naar blijkt heeft het iig niets te maken met rechten van de "network service" en aspnetuser. Ik heb een clean build en rebuild gedaan. Ik heb de ervaring dat in beppalde onverwachte situaties de clean build een oplossing kan zijn.
Nu is het wachten tot ik het probleem weer tegenkom om te kijken of dit de oplossing is.