Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 12:07
Momenteel krijg ik de mededeling 'dit mobiele telefoonnummer is niet bereikbaar' als ik mijn eigen voicemail wil luisteren. Via een vaste lijn krijg ik een in-gesprek toon. :/

Ook het versturen van een validatiecode van de telfort website per sms lijkt niet te werken.

Hebben meer mensen hier momenteel last van?

Op de telfort website kan ik geen storingsmeldingen vinden.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BvH schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:13:
Momenteel krijg ik de mededeling 'dit mobiele telefoonnummer is niet bereikbaar' als ik mijn eigen voicemail wil luisteren. Via een vaste lijn krijg ik een in-gesprek toon. :/

Ook het versturen van een validatiecode van de telfort website per sms lijkt niet te werken.

Hebben meer mensen hier momenteel last van?

Op de telfort website kan ik geen storingsmeldingen vinden.
Ja ik hoorde mijn moeder hier ook al over klagen, denk dat er een grote storing aan de gang is.
Welke regio zit jij ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 12:07
Momenteel regio amsterdam.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier regio Rotterdam, dat heeft er dus niks mee te maken.
Netwerk zal wel even storing hebben ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 13:35
hier in Apeldoorn is het ook raak. Kan wel zelf bellen maar als ik gebeld wordt is het : "welkom bij uw Telfort voicemail".

het rare is, ik hoor geen "overgangstoon", een stilte en opeens krijg ik dus te horen "welkom bij Telfort voicemail". Op mijn telefoon verschijnt dan opeens '1 gemiste oproep' zonder te zijn overgegaan.

Overigens hebben 2 collegas hier ( eentje met prepaid ) geen last van de storing. Die kunnen elkaar bellen en kunnen gebeld worden door elkaar en anderen. :/

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Omdat Telfort op het KPN-netwerk zit bij deze de vraag of KPN nog wel werkt? :?

(Ik heb ze geen van beide tot mijn beschikking en kan het dus ook niet testen. ;))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik heb de laaste tijd echt crappy donwload bij Telfort en nu is het wel heel erg :(. Ben niet tevreden met
Telfort. Bij speedlinq nooit problemen. Naamswijziging en overname en het is in 1 keer crap. Ik download via newgroepen , maar de verbinden val nu continue(om de paar seconden) weg. Hoop dat ze het snel fixen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:55
FrankGuthrie schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:13:
Ik heb de laaste tijd echt crappy donwload bij Telfort en nu is het wel heel erg :(. Ben niet tevreden met
Telfort. Bij speedlinq nooit problemen. Naamswijziging en overname en het is in 1 keer crap. Ik download via newgroepen , maar de verbinden val nu continue(om de paar seconden) weg. Hoop dat ze het snel fixen.
Ik denk dat jij het over je internet verbinding hebt ;) Dit gaat over het gsm netwerk.

Maar hier in Uden (Noord-Brabant) geen problemen.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Thomaszki schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:17:
[...]

Ik denk dat jij het over je internet verbinding hebt ;) Dit gaat over het gsm netwerk.

Maar hier in Uden (Noord-Brabant) geen problemen.
Ik greep meteen de kans om mijn ontevredenheid te spuien over Telfort ;). Maar ik denk dat het nog gerelateerd kan zijn. Want zo slecht is het nog nooit geweest.

Dit is mijn grafiek in Grabit op het moment. Is niet vooruit te branden :(
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/2314/telfortgrabitup0.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door FrankGuthrie op 21-11-2008 10:21 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Regio Amsterdam bij mij geen problemen, zowel gsm als gprs

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Er lijken problemen te zijn sinds gisteren: Het 'Telfort Mobiel Breedband' topic

[ Voor 47% gewijzigd door FrankGuthrie op 21-11-2008 10:30 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Pagina: 1